عضو کمیسیون برنامه و بودجه اعلام کرد

مخالفت مجلس با چند برابر شدن قیمت سوخت

بهره برداری از مخزن 40 میلیون لیتری سوخت در زاهدان

همزمان با گرامی داشت دهه مبارک فجر، مخزن 40 میلیون لیتری مواد سوختی در انبار شرکت پخش فرآورده های نفتی زاهدان روز شنبه به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۵۳۹۳۷۵
بهره برداری از مخزن 40 میلیون لیتری سوخت در زاهدان

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی زاهدان در آیین بهره برداری از مخزن 40 میلیون لیتری گفت: برای ساخت این مخزن با 22 متر ارتفاع، 60 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

دادخدا اعتصامی افزود: 14میلیارد ریال اعتبار نیز برای ساخت و نصب خط لوله انتقال سوخت از ایستگاه راه آهن تا انبار ذخیره شرکت نفت زاهدان هزینه شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز گفت: انتقال موادسوختی از پالایشگاه ها و مبادی دیگر به این استان به سبب فاصله طولانی با مشکلات متعددی از جمله افزایش ترافیک تانکرهای سوخت رسان، تصادفات جاده ای و غیره رو به رو است.

حاتم ناروئی تصریح کرد: ایجاد خط انتقال مواد سوختی از کرمان به زاهدان از ضروریات این استان است که امیدواریم اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: به لطف دولت کریمه، خط انتقال گاز به این استان ایجاد و راه اندازی شده که در آینده زمینه رشد و توسعه این منطقه را بخوبی فراهم خواهد ساخت.

وی افزود: یکی دیگر از نیازهای اساسی استان انتقال گاز به نیروگاه ها است که امیدواریم در این زمینه نیز وزارت نفت اقدامات لازم را انجام دهد. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها