رئیس پلیس فتای آذربایجان‌شرقی از دستگیری مردی که با پخش تصاویر همسر سابقش در یک سایت اینترنتی، قصد انتقامجویی از وی را داشت، خبر داد.
کد خبر: ۵۳۹۱۸۶
انتقام اینترنتی از همسر سابق

سرهنگ قاسملو در این‌باره گفت: درپی شکایت زنی مبنی بر هتک حرمت وی در فضای مجازی، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: شاکی مدعی بود فردناشناسی با انتشار تصاویر خصوصی وی در اینترنت و درج مطالب کذب، موجب آزار و آبروریزی وی شده است.

قاسملو تصریح کرد: پس از تحقیقات، نشانه‌هایی از متهم مشاهده و مشخص شد وی همسر سابق زن شاکی بوده و در ادامه متهم در منزل پدری‌اش دستگیر شد.

رئیس پلیس فتای آذربایجان‌شرقی ادامه‌داد: متهم پس از دیدن شواهد و مدارک به جرم خود اعتراف و عنوان کرد به قصد تسویه حساب و انتقام از همسر سابقش دست به این کار زده است.

وی خاطرنشان کرد: در بررسی‌ها مشخص شد طرفین پرونده چند سال پیش از طریق اینترنت با هم آشنا شده و ازدواج کرده‌اند و به سبب نداشتن شناخت کافی از همدیگر، در کمتر از یک‌سال به‌دلیل مسائل غیراخلاقی از هم جدا شده‌اند و با توجه به کینه‌ای که از همدیگر داشتند، درصدد تضعیف شخصیت هم بوده‌اند.

قاسملو هشدار داد: خانواده‌ها بر ارتباطات اینترنتی فرزندان خود نظارت داشته باشند و جوانان نیز نسبت به افرادی که در فضای مجازی با آنان آشنا می‌شوند، هشیار باشند؛ زیرا در این فضا افراد براحتی تغییر چهره داده و خود را فرد دیگری معرفی می‌کنند. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها