مردم درباره دایی قضاوت کنند؛

رویانیان: قصد پاسخگویی به مردم را ندارم

خوشحالی مدیر عامل سرخ ها از قهرمانی تیم های غیر فوتبالی پرسپولیس؛

رویانیان: باشگاه پرسپولیس مختص فوتبال نیست

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: خوشحالم تیم‌های غیر فوتبالی باشگاه پرسپولیس روی سکوهای قهرمانی می‌روند و ما امیدواریم در راستای توسعه فعالیت‌های باشگاه، برنامه‌های دیگری را نیز اجرایی کنیم.
کد خبر: ۵۳۹۱۰۳
رویانیان: باشگاه پرسپولیس مختص  فوتبال نیست


مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: خوشحالم تیم‌های غیر فوتبالی باشگاه پرسپولیس روی سکوهای قهرمانی می‌روند و ما امیدواریم در راستای توسعه فعالیت‌های باشگاه، برنامه‌های دیگری را نیز اجرایی کنیم.

محمد رویانیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: قهرمانی تیم بسکتبال با ویلچر پرسپولیس در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور و صعود این ورزشکاران جانباز و معلول به لیگ برتر را به این عزیزان تبریک می‌گویم. ما امسال در راستای توسعه فعالیت‌های باشگاه پرسپولیس و برای اینکه باشگاه مختص تیم فوتبال نباشد، تیم‌های متعددی را در رشته‌های مختلف ورزشی تشکیل داده‌ایم که خوشبختانه همه این تیم‌ها به عناوین برتر دست یافتند.

رویانیان در ادامه گفت: در ورزش بانوان، تیم فوتسال پرسپولیس فصل گذشته به مقام قهرمانی دست یافت و در حال حاضر در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد. تیم کشتی آزاد پرسپولیس به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر دست یافته و همچنین تیم کانوپولوی ما نیز قهرمان شده است.

مدیر عامل پرسپولیس افزود: تیم‌های گلبال و شطرنج پرسپولیس نیز توانسته‌اند عناوین برتر را به خود اختصاص دهند و همچنین سعی کردیم از برخی تیم‌های فوتبال که با نام پرسپولیس در شهرستان‌ها فعالیت می‌کردند حمایت مالی کنیم و خوشبختانه تیم پرسپولیس زاهدان با کسب عنوان قهرمانی توانست به لیگ دسته سوم کشور صعود کند و تیم پرسپولیس قائمشهر در رده بزرگسالان و تیم‌های پایه به موفقیت‌های بسیار خوبی دست یافته و تیم پرسپولیس ورامین نیز که در لیگ‌های کشور حضور دارند از جمله تیم‌هایی است که در حد امکان سعی خواهیم کرد از آنها حمایت کنیم. تیم کشتی فرنگی پرسپولیس هم در رقابت‌های لیگ برتر شرکت کرده که امیدواریم بتواند در جمع تیم‌های لیگ برتر قرار گیرد.

محمد رویانیان در ادامه تصریح کرد: حمایت از قهرمانانی چون بهداد سلیمی، احسان حدادی و سیامند رحمان نیز از جمله اقداماتی بود که انجام دادیم که حدادی در چندین مسابقه بین‌المللی و داخلی با نام پرسپولیس به میدان رفته و سلیمی و رحمان نیز در آینده‌ای نزدیک در مسابقات حاضر خواهند شد و ما احساس کردیم که این قهرمانان نباید تنها بمانند.

رویانیان افزود: پرسپولیس باشگاه بزرگی است که 30 میلیون هوادار دارد و حیف است که این تیم پرطرفدار فقط در یک رشته ورزشی و آنهم در فوتبال فعالیت کند. ما برای گسترش فعالیت‌های باشگاه، اقدامات دیگری هم انجام داده‌ایم که از جمله می‌توان به افتتاح نمایندگی‌های پرسپولیس در سراسر کشور و حتی چند کشور خارجی و همچنین آغاز بکار دانشکده علمی و کاربردی پرسپولیس اشاره کرد. البته می‌دانم که فوتبال ویترین پرسپولیس است که امیدوارم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و بویژه جام حذفی شاهد موفقیت تیم فوتبال و رضایت‌مندی کامل هواداران باشیم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: توجه ویژه به تیم‌های پایه پرسپولیس را در دستور کار قرار داده‌ایم و در این راستا آکادمی فوتبال باشگاه را افتتاح کرده و می‌خواهیم اقدامات زیر بنایی خوبی داشته باشیم تا پرسپولیس تبدیل به باشگاهی شود که بازیکن‌سازی کرده و در سال‌های آتی، شاهد استفاده از بازیکنان تیم‌های پایه در تیم بزرگسالان باشیم و به سمتی پیش برویم که تیم‌های پایه پرسپولیس بتوانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و از این حالت نابسامانی که در سال‌های گذشته داشته‌اند خارج شوند.

وی در ادامه افزود: عقد تفاهمنامه با آکادمی فوتبال برزیل و افتتاح مدارس فوتبال باشگاه‌های بزرگ جهان در ایران، اعزام پنج بازیکن زیر بیست سال پرسپولیس به برزیل و یکسری اقدامات دیگر در دستور کار ما قرار گرفته و امیدواریم که تیم‌های پایه ما فصل آینده نتایج خوبی بگیرند تا شروع امیدوار کننده‌ای در بحث تیم‌های پایه داشته باشیم.

رویانیان در پایان گفت: برنامه‌های مهم دیگری نیز مد نظر ماست که در حال مطالعه روی آن هستیم و به ترتیب اولویت آنها را اجرایی خواهیم کرد. همچنین در نظر داریم در یک مراسم ویژه و با شکوه از همه تیم‌هایی که عناوین برتر را به خود اختصاص داده‌اند تقدیر کرده و تجلیل به عمل آوریم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها