دزدهای نقابدار 4.5 کیلو طلا سرقت کردند

سارقان نقابدار که پس از تخریب بخشی از دیوار یک مغازه طلافروشی در استان کرمان، 5‌/‌4 کیلوگرم طلا دزدیده و متواری شده بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.
کد خبر: ۵۳۸۶۲۱
دزدهای نقابدار 4.5 کیلو طلا سرقت کردند

به گزارش جام‌جم، شنبه چهاردهم بهمن امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 استان کرمان تماس گرفت و از سرقت طلاهای مغازه اش خبرداد.

ماموران انتظامی با حضور در محل سرقت، خیابان شریعتی کرمان و تحقیق از صاحب طلافروشی دریافتند طلافروش هنگام ورود به مغازه‌اش متوجه تخریب بخشی از دیوار مغازه و سرقت 5‌/‌4 کیلوگرم طلای موجود در گاوصندوق شده است.

با شروع تحقیقات، ماموران در بازبینی فیلم دوربین مداربسته طلافروشی متوجه شدند سارقان نقابدار ابتدا وارد مغازه مرد همسایه شده و پس از تخریب دیوار مشترک این مغازه، وارد طلافروشی شده و پس از تخریب گاوصندوق، 4.5 کیلوگرم طلا را دزدیده و متواری شده‌اند.

یک منبع آگاه در فرماندهی انتظامی کرمان به خبرنگار ما گفت: ماموران با اطلاعات به‌دست آمده از مالباخته، تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری دزدهای نقابدار این طلافروشی آغاز کردند؛ با این حال در بررسی مغازه مرد همسایه معلوم شد دزدها بدون تخریب قفل مغازه، براحتی وارد آنجا شده و سپس به طلافروشی راه یافته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها