نتایج ضعیف رئال‌مادرید در رقابت‌های این فصل لالیگا، کم‌کم باعث کاهش انگیزه بازیکنان بارسلونا هم شده است. آبی و اناری‌ها یکشنبه شب در مستایا با تساوی یک بر یک مقابل والنسیا متوقف شدند؛ آن هم در دیداری که مساوی برایشان نتیجه‌ای راضی‌کننده بود.
کد خبر: ۵۳۸۲۳۱

در این بازی ابتدا والنسیا با گل اور‌بانه‌گا در دقیقه 34 از مهمان قدرتمند خود پیش افتاد، اما لیونل مسی در دقیقه 39 از روی نقطه پنالتی، سی ‌و ‌چهارمین گل فصل خود را به ثمر رساند و کمک کرد تیمش از والنسیا دست خالی برنگردد. بارسا علاوه بر مسی، این یک امتیاز را مدیون درخشش دروازه‌بان خود هم هست. در دقیقه 90 موقعیتی استثنایی برای والنسیا و روی اشتباه پیکه به وجود آمد که ویکتور والدس با دو عکس‌العمل فوق‌‌العاده مانع ورود توپ به دروازه شد. جوردی رورا، دستیار تیتو ویلانووا پس از توقف تیمش در مستایا، این تساوی را عادلانه خواند و گفت: شکی نیست که پس از یک مسابقه بسیار سخت در مادرید از شادابی کمی برخوردار بودیم. ما مثل همیشه با هدف پیروزی به میدان آمدیم، اما آنچه اتفاق افتاد، کار را در مستایا برای ما سخت کرد و در پایان باید گفت تساوی نتیجه عادلانه‌ای است.

این دومین تساوی بارسا در این فصل از رقابت‌های لیگا و دومین تساوی متوالی آنها پس از نتیجه یک بر یک مقابل رئال‌مادرید در بازی رفت نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا بود. با این نتیجه هر چند اختلاف بارسا با رقیب سنتی‌اش، رئال مادرید به 16 امتیاز افزایش پیدا کرد، اما دیگر تیم مادریدی یعنی اتلتیکو این فرصت را پیدا کرد تا اختلاف خود را با صدرنشین جدول به 9 امتیاز کاهش دهد.

آنها در شبی که بارسلونا مقابل والنسیا متوقف شد، با تک گل دیگو کاستا در دقیقه 61 از سد رئال‌بتیس گذشتند و 50 امتیازی شدند. هم‌اکنون بارسلونا با 59 امتیاز صدرنشین است و رئال‌مادرید با 43 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها