در صورت مهیا نشدن شرایط؛

محسن شادی برنمی گردد

قهرمان رویینگ جهان و آسیا گفت: هم اکنون برای حضوری شایسته در مسابقات قهرمانی قایقرانی آسیا و کسب مدال طلای این مسابقات در اردوی آمادگی بسر می برم.
کد خبر: ۵۳۷۵۳۵
شادی: برای طلای قهرمانی آسیا آماده می شوم

ایرنا/ قهرمان رویینگ جهان و آسیا گفت: هم اکنون برای حضوری شایسته در مسابقات قهرمانی قایقرانی آسیا و کسب مدال طلای این مسابقات در اردوی آمادگی بسر می برم.

محسن شادی افزود: اردوی آمادگی تیم ملی رویینگ از اول بهمن ماه به مدت 21 روز در مجموعه ورزشی آزادی تهران در حال برگزاری است و پس از بازگشت از المپیک لندن، چهارمین مرحله ای است که در اردو حضور دارم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر از آمادگی نسبی برخوردارم چرا که در اردوهای زمستانی بیشتر بر روی تمرینات بدنسازی، هوازی و قدرتی کار می کنیم و تمرینات اصلی ما از اوایل سال آینده و با جدیت بیشتری آغاز می شود.

وی ادامه داد: حضور در مسابقات جهانی و کسب آمادگی هرچه بیشتر برای رقابت های قهرمانی آسیا در شهریور ماه سال آینده از برنامه های پیش رو است و پس از آن نیز برای شرکت در بازی های 2014 اینچوان کره جنوبی آماده خواهم شد.

شادی در خصوص نحوه آموزش و هدایت مربیان داخلی از تیم ملی رویینگ گفت: رشته رویینگ بر خلاف رشته هایی مانند فوتبال، کشتی، والیبال یا تکواندو که قدمتی بیش از 40 الی 50 سال در کشور دارند، از ورزش های نوپاست که فقط شش سال از عمر مفید آن در ایران می گذرد و باید قبول کرد که مربیان داخلی علم روز و تجربه کافی برای هدایت تیم ملی را ندارند و این امر کاملا به ضرر این رشته خواهد بود.

وی افزود: مربی نقش اساسی در میزان آمادگی و کسب موفقیت برای یک ورزشکار دارد و من کسب دو عنوان قهرمانی زیر 23 سال جهان و قهرمانی بازی های آسیایی گوانگ جو را مدیون مربی کار بلد و با تجربه چینی خود (لیو چیون) می دانم.

وی در ادامه حمایت مسئولان استان از ورزشکاران ملی پوش را خواستار شد و افزود: آذربایجان غربی پتانسیل ها و استعدادهای خوبی در رشته قایقرانی دارد و در تعداد ورزشکار ملی پوش، بالاترین رتبه را در بین سایر استانها داراست.

محسن شادی که ریاست هیات قایقرانی شهرستان نقده نیز بر عهده دارد گفت: در صدد هستیم با مشارکت مسئولان استان و فدراسیون پیست قایقرانی سد حسنلوی نقده را به امکانات قایقرانی تجهیز کنیم و در اختیار جوانان مستعد و علاقه مند این شهرستان قرار دهیم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها