حضور سرمربی ایتالیایی در آلپاین

تیم ملی اسکی صحرانوردی بانوان تشکیل شد

نایب رییس بانوان فدراسیون اسکی با اعلام حضور سرمربی خارجی در تیم ملی اسکی آلپاین بانوان، از تشکیل تیم ملی اسکی صحرانوردی بانوان برای اولین بار در کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۳۶۹۳۸
تیم ملی اسکی صحرانوردی بانوان تشکیل شد


بهاره خیرخواه درباره وضعیت تمرینی تیم ملی اسکی بانوان اظهار کرد: تیم ملی اسکی بانوان در رشته‌های صحرا نوردی و آلپاین تمرینات خود را از مهرماه امسال آغاز کرده و قرار است تیم ملی آلپاین در اوایل اسفند به مسابقات قهرمانی جهان در اتریش شرکت کند.
وی با اشاره به این که برای اولین بار در تیم ملی اسکی بانوان یک مربی خارجی حضور دارد، گفت: در تیم ملی آلپاین جورجیو باربتا، مربی ایتالیایی به عنوان سرمربی از حدود یک ماه و نیم پیش کار خود را آغاز کرده است. این مربی که 75 سال سن دارد دارای تجربه بسیار زیادی در اسکی است و موقعیت خوبی برای مربیان داخلی است تا از حضور وی استفاده کنند.
خیرخواه ادامه داد: تیم ملی اسکی صحرا نوردی هم با حضور دو ملی پوش تمرینات خود را زیر نظر سرمربی داخلی ادامه می‌دهد و قرار است 27 بهمن به مسابقات قهرمانی جهان در ایتالیا اعزام شود. این دو مسابقه شرط حضور ملی پوشان در المپیک زمستانی است و اگر ایران بتواند امتیازهای لازم را در این رقابت‌ها کسب کند می‌تواند به بازیهای المپیک زمستانی راه یابد.
نایب رییس بانوان فدراسیون اسکی خاطر نشان کرد: به جز مسابقات قهرمانی جهان، لیگ‌های بین المللی هم از جمله رقابت‌هایی است که زمینه حضور اسکی بازان در المپیک را فراهم خواهد کرد که این مسابقات روزهای شنبه (14 بهمن) و یکشنبه (15 بهمن) در تهران برگزار خواهد شد. البته در این دوره هیچ تیم خارجی در این مسابقات حضور ندارد اما با توجه به اینکه نماینده فدراسیون جهانی در این رقابت‌ها حاضر خواهد بود امتیازات این مسابقات به عنوان لیگ بین المللی محاسبه خواهد شد.
به گفته خیرخواه ایران می‌تواند چهار ملی پوش را به مسابقات صحرانوردی و چهار ملی پوش را هم به مسابقات آلپاین اعزام کند که در کمیته فنی تیم ملی که هفته آینده برگزار خواهد شد، نفرات اعزامی به این رقابت‌ها مشخص می شوند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها