سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: من مقصر گل نزدن داماش نیستم و مهاجمان باید گل بزنند.
کد خبر: ۵۳۶۴۳۰
درخشان: من مقصر گل‌ نزدن داماش نیستم

حمید درخشان پس از شکست 3 بر 1 برابر ملوان اظهار داشت: ما برای جبران گل خورده حمله کردیم اما نتوانستیم از موقعیت‌های گل‌زنی استفاده کنیم و در ضدحمله غافلگیر شدیم و گل‌های دیگری هم دریافت کردیم. این طبیعت فوتبال است وقتی تیم گل نمی‌زند گل می‌خورد.
وی ادامه داد: می‌خواهم از داور انتقاد کنم، هرچند وقتی علیه داور حرف می‌زنیم باید به کمیته انضباطی برویم اما می‌خواهم بپرسم داور چگونه در دقیقه آخر دروازه‌بان ما را اخراج کرد؟ آیا او خطایی مرتکب شده بود که کارت قرمز دریافت کرد؟ نمی‌دانم داوری‌ها کی درست می‌شود. شاید اگر دروازه‌بان ما اخراج نمی‌شد آن پنالتی دقیقه 90 را مهار می‌کرد. شاید داور تحت تاثیر جریان بازی یا حضور تماشاگران شده بود. شاید هم محو بازی بود.
درخشان با اشاره به مصدومیت بازیکن خارجی داماش گفت: کبه مصدوم است و امروز چاوشی و متوسل‌زاده را فقط داشتیم.
وی در مورد اینکه عابدینی گفته بود وقتی ژوزه خوب امتیاز نمی‌گیرد باید برکنار شود و حالا شما را چرا برکنار نمی‌کند گفت: این سوال را از خود عابدینی بپرسید اما تیم من بهتر از تیم ژوزه بازی می‌کند ولی گل نمی‌زند. مقصر گل نزدن داماش من نیستم. مربی که نمی‌تواند گل بزند. مهاجم باید گل‌زنی کند. امروز برابر ملوان خوب بازی کردیم اما گل نزدیم. انصاف داشته باشید. داماش در دیدار با مس و امروز مقابل ملوان خیلی خوب بازی کرد. البته من مقصر شکست هستم و باید پاسخگویش باشم.
سرمربی داماش افزود: وقتی بازیکن گل نمی‌زند مقصر مربی می‌شود و بد تصمیم گرفته و بد بازیکن گرفته است. مربی همیشه بدهکار است حتی وقتی مهاجم دروازه خالی را گل نمی‌کند.
وی در مورد توهین تماشاگران داماش به تماشاگران ملوان گفت: تماشاگران داماش توهین نکردند بلکه این تماشاگران ملوان بودند که بعد از زدن دو گل به تماشاگران ما توهین کردند. آنها نباید چنین کاری می‌کردند. تماشاگر داماش به خاطر تصمیم داور در آخر بازی معترض شد و قبل از آن هم ملوانی‌ها بودند که به تماشاگران ما بی‌احترامی کردند.
درخشان در مورد اینکه داماش در لیگ برتر می‌ماند یا نه گفت: من تیم‌های بدتر از این را هم داشته‌ام. قول می‌دهم داماش در لیگ برتر بماند. شهرداری را هم در لیگ برتر نگه داشتم. من شاهین بوشهر را نینداختم. شما اصلا تصور کنید مسئولیت باخت با من است اما من می‌توانستم فوتبال را ببندم و اینجا گل نخوریم. می‌توانستم فوتبال کثیفی ارائه کنم اما این کار را نکردم زیرا دوست داشتم تماشاگران از فوتبال لذت ببرند. من برای مساوی نیامده بودم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها