رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خبر داد:

محرومیت یک تا سه جلسه ای برای مصاحبه علیه داور

دوپینگ در لیگ برتر هم وجود دارد

دایی: داور با سایپا کنار آمد

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: داور دیدار تیم‌های فوتبال راه‌آهن و سایپا با تیم حریف کنار آمد.
کد خبر: ۵۳۶۴۲۸
دایی: داور با سایپا کنار آمد


علی دایی پس از تساوی بدون گل راه‌آهن برابر سایپا عنوان کرد: فکر می‌کنم در نیمه اول بازی دلچسبی را شاهد نبودیم اما در نیمه دوم دو تیم عملکرد خوبی داشتند و مخصوصا راه‌آهن که توانست موقعیت‌هایی را خلق کند. ما می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم.
وی با اشاره به بارندگی خاطرنشان کرد: بارندگی روی کیفیت دو تیم اثر گذاشته بود اما با این وجود ما در اکثر مواقع حاکم بر توپ و میدان بودیم. بر روی دروازه سایپا فشار آوردیم اما متاسفانه نتوانستیم به گل برسیم، بازیکنان هم زحمت زیادی کشیدند و امیدوارم در آینده بهتر بتوانیم نتیجه بگیریم.
سرمربی راه‌آهن درباره اعتراض‌هایی که به داور مسابقه داشت عنوان کرد: متاسفانه نمی‌دانم داور بر چه اساسی سوت می‌زد. داور باید بر اساس قانون سوت بزند و چند صحنه به هیچ عنوان خطای بازیکنان ما را نگرفت. بازیکنان ما را بدجوری زدند اما خطایی اعلام نکرد.
دایی یادآور شد: در صحنه‌ای پاشایی را زدند که به نظرم بازیکن سایپا مستحق کارت قرمز بود اما متاسفانه داور این کارت را نشان نداد، هر موقع دلش می‌خواست سوت می‌زد و هر موقع دلش نمی‌خواست سوت نمی‌زد. به نظرم داور وسط در این بازی با سایپا کنار آمد. توپی کنار پای من افتاده بود و من توپ را به بازیکنم دادم که اوت را پرتاب کند اما به خاطر اینکه بازیکنم یک متر جلوتر رفته بود به من تذکر می‌دهد و مرا تهدید به اخراج می‌کند، مگر چنین چیزی می‌شود؟ اوت 10 متر جلوتر پرتاب می‌کردند اما هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌داد. متاسفانه سوت‌هایی که او در این بازی زد و نزد باعث شد کیفیت بازی را از دست بدهیم.
سرمربی راه‌آهن تصریح کرد: بازیکن سایپا را در دقیقه 70 باید اخراج می‌کرد و ما در آن صورت راحت‌تر ادامه می‌دادیم. داور بر اساس قانون در این دیدار سوت نزد و هر جور که دلش خواست عمل کرد. دست بازیکن حریف دائم روی صورت عباس‌فرد بود اما داور هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌داد. داوری در این دیدار ایراد داشت.
دایی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه کارلوس کی‌روش در مصاحبه‌ای عنوان کرده مطالبش در گذشته سوءتفاهم بوده گفت: من درباره این موضوع صحبت کردم و حقایق را گفتم باید از لیگ دفاع کنیم.
علی دایی در واکنش به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه کی‌روش عنوان کرده دایی می‌تواند در بازی‌های تیم ملی به سفر برود، در حالی که هنوز سوال به پایان نرسیده بود، گفت: امکان ندارد کی‌روش اسم مرا برده باشد، سوال مرا باید دقیق عنوان کنید. این دور از اخلاق حرفه‌ای است که بخواهید سوال را به صورت دیگر مطرح کنید من در مورد این مسائل صحبت کردم و دیگر توضیحی ندارم.
سرمربی راه‌آهن درباره سوال یکی دیگر از خبرنگاران مبنی بر اینکه جواد زرینچه عنوان کرده در لیگ یک دوپینگ وجود دارد، یادآور شد: به نظرم این مسائل وجود دارد، زمانی که در لیگ برتر کنترل نمی‌شود، لیگ یک که دیگر جای خود دارد. من از خیلی اشخاص این موضوع را شنیده‌ام البته تا چیزی را نبینم نمی‌توانم اظهار‌نظر کنم. فکر می‌کنم در لیگ برتر هم چنین اتفاقی رخ می‌دهد باید کنترل بیشتری داشته باشیم تا جلوی این موارد را بگیریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها