به دلیل پنهان کردن بارداری؛

موج سوار المپیکی مادام العمر محروم شد

با حضور مربی‌ام کارهای زیادی انجام خواهم داد

ارزنده: مسئولان کمیته و وزارت دنبال دعوای خودشان هستند

مسئولان کمیته المپیک و وزارت ورزش دنبال دعوای خودشان هستند و برایشان مهم نیست ورزشکار چه شرایطی دارد.
کد خبر: ۵۳۵۶۰۳
ارزنده: مسئولان کمیته و وزارت دنبال دعوای خودشان هستند

محمد ارزنده در مورد وضعیت تمریناتش اظهار داشت: روزی 2 جلسه در بروجن تمرین می‌کنم و شرایط نسبتا خوبی دارم. مسابقات پیش رویمان هم بازی‌های کشورهای اسلامی است و برای آن بازی‌ها آماده می‌شوم.

 

وی در مورد اینکه حضور مربی خارجی به کجا انجامید، گفت: صحبت‌هایی را با مربی قرقیزستانی‌ام برای ادامه همکاری انجام داده‌ام که قرار است او هفته آینده به ایران بیاید. کارهای حضور او را خودم انجام می‌دهم و فدراسیون هم در این زمینه کمک زیادی کرده است. پس از حضور او برنامه‌های تمرینم مشخص می‌شود و اگر قرار باشد در ماسه تمرین کنم به یکی از شهرهای جنوبی یا شمالی می‌رویم.

 

نفر اول پرش طول ایران گفت: با حضور مربی‌ام کارهای زیادی انجام خواهم داد و مطمئن باشید در مسابقات کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا نتایج خوبی خواهم گرفت. متاسفانه مسئولان ورزش ما فقط نزدیک مسابقات پیدا می‌شوند و پیش از آن به این فکر نمی‌کنند که ورزشکار چگونه و با چه شرایطی تمرین می‌کند.

 

 ارزنده گفت: با دست روی دست گذاشتن به جایی نخواهیم رسید. فدراسیون در زمینه حضور مربیان تلاش زیادی می‌کند، اما مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش کاری در این زمینه انجام نمی‌دهند. در حال حاضر آنها به دنبال دعوا با یکدیگر هستند و برایشان مهم نیست که ورزشکاران در چه شرایطی قرار دارند. ثبات مدیریتی نیست و هرکس به دنبال این است که از ورزش روزمه‌ای برای خودش تهیه کند.

 

دوومیدانی کار المپیکی ایران تاکید کرد: مسئولان ورزش می‌گویند مشکل دلار وجود دارد و نمی‌توانند مربی خارجی جذب کنند، اما اگر خودم تلاش کنم و مربی خارجی به ایران بیاورم و نتیجه هم بگیرم، پیام های تبریک و پز دادن ها برای آنها خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها