به دلیل پنهان کردن بارداری؛

موج سوار المپیکی مادام العمر محروم شد

بخش خصوصی نسبت به سال گذشته کمرنگ تر شده است

کیادربند سری : به المپیک 2014 نزدیک شدیم

چند قدم به کسب سهمیه المپیک 2014 نزدیک شدیم.
کد خبر: ۵۳۵۶۰۲
کیادربند سری : به المپیک 2014 نزدیک شدیم

محمد کیادربند سری در گفت و گو با پایگاه خبری وزارت ورزش وجوان در حاشیه رقابتهای لیگ بین المللی اسکی که در پیست اسکی دربند سر برگزار شد با اشاره به حمایتهای فدراسیون اسکی از ورزشکاران این رشته اظهار داشت : قطعا حمایت بیشتر خصوصی رشد این رشته را تضمنی می کند .

 

وی در ادامه با بیان اینکه من امسال به عضویت هیچ باشگاهی در نیامدم افزود : متاسفانه امسال حضور بخش خصوصی نسبت به سال گذشته کمرنگ تر شده است و اسپانسر ها چندان علاقمندی برای حمایت از ورزشکاران اسکی از خودنشان ندادند .

 

ملی پوش کشورمان در خصوص مسابقه های لیگ گفت: رقابتهای خوبی بود من از حضور در آن رضایت دارم و امیدوارم این فضای رقابتهای ضمن تدوام ٰ به سمت حرفه ای شده پیش برود .

 

ملی پوش کشورمان در خصوص تیمهای خارجی شرکت کننده کشورمان در این مسابقات گفت: ورزشکاران خارجی شرکت کننده دراین رقابتها جزء بهترین های جهان هستند و حضور آنها باعث ارتقاء سطح این مسابقات شده بود .

 

وی خاطر نشان ساخت: حضور انها پیش از مسابقه های المپیک روسیه در واقع فرصتی بود برای محک میزان امادگی تیم ایران ٰ ضمن اینکه این فرصت را داد تا بتوانیم چند قدم به سمت کسب سهمیه ورودی المپیک 2014حرکت کنیم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها