یک حاشیه دیگر در فوتسال؛

گیتی پسند از صبای قم شکایت می کند

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال با برگزاری 4 دیدار دیگر از ساعت 16 امروز (جمعه) به پایان رسید.
کد خبر: ۵۳۴۶۳۴
تساوی منصوری و گیتی‌پسند به نفع صبا تمام شددر مهم‌ترین دیدار هفته تیم فوتسال شهید منصوری قرچک میزبان گیتی‌پسند اصفهان بود که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
اصفهانی‌ها در این بازی ابتدا توسط محمد کشاورز به گل رسیدند اما محمد طاهری سپس بازی را به تساوی کشاند.
در ادامه سید علی کیایی باز هم برای منصوری گلزنی کرد تا این تیم از گیتی‌پسند پیش بیفتد اما این پایان کار نبود و شاگردان افضل برای دومین بار دروازه منصوری را گشودند. این بار اسماعیل‌پور موفق به گلزنی شد تا گیتی‌پسند از یک شکست خارج از خانه بگریزد. این دیدار از حساسیت بالایی برخوردار بود چرا که گیتی‌پسند فصل قبل با توجه به حکم کمیته انضباطی با تبانی به قهرمانی رسیده بود اما پس از محرز شدن تقلب، جام از آن‌ها پس گرفته و به منصوری داده شد.
در بازی امروز قرچک بر خلاف آنچه پیش‌بینی می‌شد حاشیه‌ی خاصی به وجود نیامد. سالن 4 هزار نفری قرچک امروز مملو از تماشاگر بود و حتی نزدیک به 500 تماشاگر نیز خارج از ورزشگاه ایستاده بودند. ازدحام جمعیت به حدی بود که ناظر بازی، آمبولانس و خبرنگاران به سختی توانستند وارد ورزشگاه شوند.
با تساوی امروز دو تیم منصوری و گیتی‌پسند قرچکی‌ها به جایگاه چهارم جدول نزول کرده و گیتی‌پسند نیز با یک پله سقوط در مکان دوم ایستاد.
در دیگر بازی امروز راه ساری موفق شد در زمین خودش با نتیجه 5 بر 2 ارژن شیراز را مغلوب کند. این نتیجه در حالی رقم خورد که رضا حیدریان سرمربی و بازیکن ساری همچنان به تیمش بازنگشته است.
امروز همچنین صبای قم موفق شد با نتیجه 4 بر یک از سد هلال احمر گذشته و با کسب پیروزی ارزشمند خارج از خانه به رده نخست جدول صعود کند.
نتایج کامل بازی‌های هفته دوازدهم به ترتیب زیر است:
شرکت ملی حفاری اهواز 2 - دبیری تبریز 2
شهرداری تبریز 2 - شهرداری ساوه 2
شهید منصوری قرچک 2 - گیتی‌پسند اصفهان 2
راه ساری 5 – ارژن شیراز 2
هلال احمرتبریز یک – صبای قم 4
گاز خوزستان 5 – میثاق تهران 6
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها