طمع، سارق مغازه را گرفتار کرد

رییس کلانتری 142 کن از دستگیری یک سارق خبر داد و گفت: وی با سوء استفاده از غفلت مالک مغازه اقدام به سرقت کرده بود اما بر اثر طمع خود گرفتار قانون شد.
کد خبر: ۵۳۱۵۴۴

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرگرد جمال حسنی گفت: روز گذشته صاحب یکی از واحدهای صنفی خوار و بار طی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی از حضور یک سارق در مغازه اش خبر داد که بلافاصله ماموارن به محل اعزام و فرد سارق را دستگیر کردند.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سارق با سوء استفاده از سهل انگاری صاحب مغازه خواروبار در قفل کردن در مغازه خود، از فرصت استفاده کرده و وارد مغازه شده است.

رییس کلانتری 142 کن اظهارداشت: متهم در برگشت از مغازه قصد سرقت اقلام خوراکی بالای مغازه را می کند برای همین به بخش بالایی مغازه رفته و این تاخیر باعث می شود که مالک مغازه مذکور از راه رسیده و سارق را در مغازه خود ببیند.

سرگرد حسنی افزود: با تماس مالک فروشگاه با پلیس 110 تیم عملیات کلانتری 142 وارد عمل شده و این سارق را بازداشت و به کلانتری منتقل کرد که طی تحقیقات انجام شده به جرم خود اعتراف و با شکایت مالک فروشگاه به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

گفتنی است؛ این متهم در بازجویی های ابتدایی به دو فقره سرقت دیگر نیز اعتراف کرد که طی صورتجلسه ای در پرونده وی ضبط و ثبت شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها