بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون:

دوست دارم نقش مادر را بازی کنم

مینا جعفرزاده متولد 1325 در شهرستان خوی و همسر بهمن زرین‌پور بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون است. او کار در رادیو را از سال ۱۳۴۸و بازیگری در سینما را از سال ۱۳۶۷ با فیلم «فیل در تاریکی» آغاز کرد. جعفرزاده در بسیاری از مجموعه‌های تلویزیونی حضور داشته است. هنرنمایی او در نقش «خاله جان» در کنار اکبر عبدی به خوبی در خاطره‌ها مانده است. «نابرده رنج» و «شوق پرواز» از دیگر آثاری است که از او در ذهن مخاطب ماندگار شده است.
کد خبر: ۵۱۹۲۶۱

وی که معتقد است انسان‌ها با خاطرات خوب و بد زندگی‌شان زنده هستند یکی از خاطراتش هنگام بازی در تله‌فیلم «صفر مرزی» کاری از حسین تبریزی را این چنین تعریف می‌کند: برای ضبط یکی از صحنه‌های این فیلم که به سفارش شبکه سحر تهیه می‌شد، در لوکیشنی واقع در شمال کشور بودیم و قرار بود من از یک تپه به پایین بیفتم.

وقتی برای بازی به بالای تپه رفتم تعادلم را از دست دادم و از ارتفاع افتادم و نتیجه این ماجرا برای من شکستگی پایم بود.

همان شب به همراه آقای تبریزی به بیمارستانی که اسم آن را به خاطر ندارم رفتم و تا حدودی درد پایم با مصرف دارو و تزریق مسکن آرام شد. اما چون باید کار به پایان می‌رسید با سختی فراوان نقش را بازی کردم. به یاد دارم قسمتی را باید به خوبی راه می‌رفتم که چون پایم شکسته بود به سختی موفق به ایفای درست این صحنه شدم.

خلاصه درد را تحمل کردم و وقتی به تهران برگشتم به دنبال درمان رفتم. این دوران برای من در همان شکستن پا ختم نشد بلکه به مدت یک ماه خانه‌نشینم کرد و بعد از گذشت این مدت به‌تدریج حالم روبه‌بهبودی رفت و به زندگی عادی برگشتم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها