حوادث بین الملل؛ آدم ربایی

راننده هوسران به دام افتاد

راننده هوسرانی که به بهانه نجات زن جوان از دام مزاحمان خیابانی، او را ربوده و با انتقال به یک دامداری، همراه دوستش وی را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۰۹۹۸۳

به گزارش جام‌جم، سیزدهم شهریور امسال زن جوانی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان شهریار در غرب استان تهران، علیه دو مرد به اتهام آدم ربایی و آزار و اذیت شکایت کرد.

شاکی به پلیس گفت: شب هنگام از خانه یکی از اقوام در شهریار خارج شدم تا به خانه‌ام بروم. متوجه شدم دو سرنشین یک موتورسیکلت در تعقیبم هستند. آرام‌تر حرکت کردم تا آنها عبور کنند اما این گونه نشد و دقایقی بعد موتورسیکلت مقابلم توقف کرد و دو سرنشین آن شروع به متلک‌گویی کردند.

شاکی اضافه کرد: با مزاحمت دو جوان موتورسوار با فریاد از مردم کمک می‌خواستم در این موقع راننده یک خودروی پراید با دیدن مزاحمت راکبان موتورسیکلت از من خواست سوار خودرو شوم. من که بشدت ترسیده بودم برای فرار از دام دو جوان مزاحم، سوار خودرو شدم و با دادن نشانی خانه‌ام به مرد غریبه خواستم مرا نزد همسر و خانواده‌ام ببرد.

زن جوان با اشاره به ماجرای تلخی که برایش رقم خورده بود، گفت: پس از طی مسافتی راننده به بهانه این‌که بنزین خودرویش تمام شده و قصد سوختگیری دارد، ادعا کرد دامداری دوستش در همین حوالی است و اگر دقایقی اجازه دهم چند لیتر بنزین از وی می‌گیرد و بعد ادامه مسیر می‌دهد و مرا به خانه‌ام می‌رساند.

وی اضافه کرد: غافل از این‌که در دام سیاه مرد راننده گرفتار شده‌ام، به حرف‌هایش اعتماد کردم. در خودرو ماندم و او وارد دامداری شد. مدتی که گذشت و خبری از مرد راننده نشد، ترسیدم و قصد فرار داشتم که مرد راننده همراه مرد دیگری که به نظر می‌رسید صاحب دامداری است، به سمت خودرو آمدند و در حالی که چاقو به دست داشتند به من نزدیک شدند.خواستم از خودرو پیاده شوم و فرار کنم اما درها قفل بود، بوق خودرو را به صدا در آوردم تا شاید کسی متوجه شده و به کمکم بیاید؛ اما انگار کسی صدای بوق خودرو و فریادهایم را در آن تاریکی نمی‌شنید.

وی گفت: آن دو مرد مرا به زور از خودرو پیاده کردند و با انتقال به دامداری من را مورد آزار و اذیت قرار دادند.ساعاتی بعد مرا در کنار جاده رها کردند و متواری شدند.

شاکی ادامه داد: خود را به جاده رساندم و همانجا نقش زمین شدم. خانواده‌ای که با خودرویشان در حال عبور از محل بودند، متوجه شده و مرا نجات دادند.

در پی این شکایت و اطلاعات به‌دست آمده از دو متهم فراری، چهره‌نگاری رایانه‌ای از آنها انجام شد و متهمان آزارگر تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان شهریار قرار گرفتند.

جستجو برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا این ‌که کارآگاهان جنایی هفته گذشته هنگام گشتزنی در یکی از محله‌های شهریار، پراید در حال حرکتی را مشاهده کردند، که مشخصات آن و راننده‌اش با یکی از دو متهمی که پلیس در تعقیبشان بود، مطابقت می‌کرد بنابراین با هماهنگی قضایی، ماموران با متوقف کردن خودرو، راننده را که مرد جوانی بود دستگیر کردند.

متهم جوان با انتقال به پلیس آگاهی شهریار در بازجویی ادعا کرد، در حال عزیمت به محل ملاقات با دوستش بوده که به اشتباه دستگیر شده است.

در حالی که متهم همچنان سعی می‌کرد خود را بی‌گناه جلوه دهد، ماموران با احضار زن شاکی از وی خواستند متهم را از میان چند متهم حاضر در بازداشتگاه پلیس شناسایی کند که وی با دیدن متهم او را از میان دیگر متهمان شناسایی کرد و با اعتراف متهم دیگر همدست وی نیز دستگیر شد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها