ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در عملیاتی ویژه یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال را شناسایی و توقیف کردند.
کد خبر: ۴۹۳۱۰۳

 به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد دارند مقادیری کالای خارجی قاچاق را به اصفهان انتقال دهند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل چندین اکیپ محسوس و نامحسوس و انجام گشتزنی های مستمر نهایتا ماموران به یک دستگاه اتوبوس در یکی از گاراژهای سطح شهر مشکوک و آنرا مورد بازرسی قرار دادند.

سرهنگ محمدعلی بختیاری با بیان اینکه این عملیات توسط ماموران کلانتری 24 این فرماندهی انجام گرفت، تصریح کرد: در بازرسی از اتوبوس یاد شده 100 بسته سیگار الکترونیکی، 60 عدد چراغ سیار شارژی، 984 عدد فلش و کنترل فلش مخصوص خودرو، 192 دست شلوار، 143 جفت کفش، 20 عدد کیف زنانه، 84 عدد رادیو پخش مموری خور، 30 عدد سشوار و 135 دستگاه تجهیزات دریافت از ماهواره کشف و ضبط شد.

وی افزود: طبق ارزیابی صورت گرفته توسط کارشناسان ارزش ریالی این محموله بالغ بر یک میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اضافه کرد: در این عملیات راننده اتوبوس به اتهام حمل کالای قاچاق دستگیر و خودروی وی نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ بختیاری با بیان اینکه محموله کشف شده تحویل اداره گمرک استان شده است، خاطرنشان کرد: متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها