شهردار مشهد در مراسم تودیع و معارفه دو مدیر شهری با تاکید بر جلب رضایتمندی مردم اعتماد شهروندان را بزرگترین سرمایه اجتماعی مدیریت شهر عنوان کرد.
کد خبر: ۴۸۷۸۰۴

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سید محمد پژمان گفت: محور و موضوع سازمان ها و نهادهای اجتماعی ، مردم هستند به گونه ای که تمام فعالیت ها و برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت هر سازمانی بر محور مردم تنظیم می شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر اقناع فکری و روحی مردم حرف اول را در امور و فعالیت های سازمان‌ها و نهاد‌های اجتماعی می زند و اگر فعالیت های ما در فکر مردم مثبت باشد رضایتمندی را به همراه دارد.

شهردار مشهد بیان داشت: همچنین عمل و عکس‌العمل انسان‌ها بیش از اینکه متاثر از فکر و اندیشه آن ها باشد از احساس آن ها نشات می گیرد بنابراین باید پاسخگوی این نیاز شهروندان نیز بود.

پژمان اعتماد را کلید رضایتمندی دانست و ادامه داد: در وهله اول باید شناختی از شهروندان شکل بگیرد تا اطلاعات به صورت شفاف و صادقانه به آن ها منتقل شود و بین طرفین اعتماد به وجود آید.

وی تصریح کرد: اعتماد مردم یک سرمایه برای ما محسوب می شود و باید از آن به صورت حداکثری بهره مند شد به گونه ای که اگر این مهم وجود داشته باشد تمام گره‌های کار باز می شود.

شهردار مشهد گفت: زمانی که در شهروندان اعتماد به وجود نیاید فعالیت هایی که انجام می دهیم پرهزینه تر و سخت تر خواهد بود.

وی با تاکید بر استمراری بودن فعالیت ها در حوزه شهرداری بیان داشت: تمام فعالیت های شهرداری باید استمرار داشته باشد و در سایه آن اعتماد شهروندان نیز جلب شود و اگر این مهم محقق شود در تمام شئون زندگی تاثیرگذار است.

پژمان افزود: رفع بی اعتمادی و سوءتفاهم خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و در نتیجه آن رضایتمندی را به همراه دارد.

در این مراسم جواد اصغری مدیر سابق پشتیبانی، منابع انسانی ورفاه به سمت شهرداری منطقه 4 و علیرضا صحراگرد نیز به سمت مدیریت پشتیبانی،منابع انسانی ورفاه شهرداری مشهد منصوب شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها