در یک دوره سه ماهه سامسونگ با فروش بیست هزار تلفن همراه هوشمند گالکسی در ساعت، نه تنها از رقیب خود اپل پیشی گرفت، بلکه به صدر نشینی 14 ساله نوکیا در بازار تلفن همراه پایان داد.
کد خبر: ۴۶۹۵۹۰

شرکت کره ای سامسونگ روز جمعه اعلام کرد که سود عملیاتی این شرکت در سه ماهه نخست سال جاری میلادی بیش از پنج میلیارد دلار بوده است.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از یورونیوز، اما این تنها موفقیت سامسونگ نیست، طبق آمارهای منتشره سامسونگ در این دوره سه ماهه با فروش بیست هزار تلفن همراه هوشمند گالکسی در ساعت، نه تنها از رقیب خود اپل پیشی گرفت، بلکه به صدر نشینی 14 ساله نوکیا در بازار تلفن همراه هم پایان داد.

شین یونگ جون، مدیر ارشد سامسونگ می گوید: با وجود رکود اقتصادی در سطح جهانی و ضعف دوره ای تقاضا، ما توانستیم به لطف محصولات متفاوت سود چشمگیری را ثبت کنیم.”

با وجود محصولات متنوع الکترونیکی سامسونگ، تحلیلگران فروش بالای تلفن‌های همراه هوشمند سامسونگ را دلیل اصلی افزایش چشمگیر سود این شرکت می‌دانند.

در این سه ماهه سامسونگ با فروش 44 و نیم میلیون تلفن همراه هوشمند بیش از سی درصد بازار این محصول را در جهان از آن خود کرد. این در حالیست که اپل با فروش بیش از 35 میلیون آی فون توانست 24 درصد بازار را با محصولات خود پوشش دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها