در پی دستگیری شش نفر از اعضای باند قاچاق مواد مخدر در اصفهان ،166 بسته هرویین مجموعا به وزن دو کیلو و500 گرم از این مواد افیونی رااز داخل معده آنان کشف و ضبط کردند.
کد خبر: ۴۶۹۴۹۹

به گزارش روز جمعه جام‌جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ حسین رضایی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این مطلب اظهار داشت :در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی قاچاقچی مواد افیونی قصد انتقال مقادیری مواد مخدر را به اصفهان دارند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت .

وی افزود : با تشکیل تیم های محسوس و نامحسوس وانجام تحقیقات میدانی گسترده شش نفر از اعضای این بانددر همان دقایق اولیه ورود به استان شناسایی و در عملیاتی ویژه دستگیر شدند .

این مقام مسئول تصریح کرد :این قاچاقچیان که با بلعیدن بسته های مواد مخدر اقدام به جابجایی این مواد افیونی می کردند تحت بازرسی قرار گرفتند و از داخل معده آنان 166 بسته مواد مخدر مجموعا به وزن دو کیلو و 500 گرم هرویین را کشف و ضبط کردند .

رضایی در پایان با بیان اینکه در ایام نوروز نیز تعداد 11 نفر دیگر از اعضاء این باند دستگیر و 11 کیلوو 500 گرم هرویین نیز از آنان کشف و ضبط شد خاطر نشان کرد :تا کنون مجموعا 17 نفر از اعضای این شبکه قاچاق هرویین دستگیر و 14 کیلو گرم هرویین نیز از آنان کشف و ضبط شده که متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها