فرمانده سابق پدافند موشکی اسرائیل:

دقت موشک‌های ایران نگران‌کننده است

«یوزی روبین» ضمن اذعان به اینکه اسرائیل نمی‌تواند قدرت موشکی ایران را از بین ببرد، از دقت موشک‌های ایرانی در هدف قرار دادن اهداف خود، ابراز نگرانی کرده است.
کد خبر: ۴۶۴۴۵۵

به گزارش فارس به نقل از "میدل ایست آنلاین"، "گرت پورتر"، مورخ و محقق آمریکایی در گزارشی به نقل از "یوزی روبین"، فرمانده پدافند موشکی رژیم صهیونیستی بین سال‌های 1991 تا 1999 نوشت: "نتایج حملات موشکی ایران به ساختمان‌های اداری اسرائیل بسیار جدی خواهد بود. اگر دولت مدنی اسرائیل در اثر این حملات از هم فروبپاشد، قوای مسلح آن نیز نمی‌توانند به جنگ ادامه دهند."

روبین از دقت موشک‌های ایرانی نیز به شدت ابراز نگرانی کرده و بر این باور است که ایران در حال رسیدن به توانی ا‌ست که می‌تواند اهداف خود را به‌صورت نقطه‌ای هدف قرار دهد. این واقعیت که مراکز حساس اداری اسرائیل در فضاهای محدودی واقع شده‌اند نیز بر نگرانی فرمانده سابق پدافند موشکی رژیم اسرائیل افزوده است.

وی همچنین با اشاره به متحرک بودن سکوهای پرتاب موشک‌های دوربرد ایرانی تصریح کرده است که این امر بدان معناست که قدرت موشکی ایران هرگز با حملات پیش‌دستانه از بین نخواهد رفت. اسرائیل نمی‌تواند تصور کند که پیش از شلیک موشک‌های ایرانی، می‌تواند آنان را از بین ببرد.

روبین خواستار افزایش سرمایه‌گذاری بر روی موشک‌های ضدموشک شده تا بلکه بتوانند تعدادی از موشک‌های ایرانی را هدف قرار داده و جلوی اصابت آنها به هدف را بگیرند.

ایران هشدار داده است که هرگونه تجاوز از سوی هر رژیمی از جمله رژیم صهیونیستی را در همان سطح پاسخ خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها