جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیا گفت: قدرت سایت‌های موشکی ایران الان به حدی رسیده که می‌توانند در کمتر از ۸ دقیقه تل آویو را با خاک یکسان کنند.
کد خبر: ۸۹۹۵۸۵
موشکهای ایران ‌در ۸ دقیقه تل آویو را با خاک یکسان می‌کنند

به گزارش جام جم آنلاین، سردار عظیم ابراهیم‌پور عصر امروز در مراسم اختتامیه اردوهای راهیان نور در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد اظهار داشت: گزینه‌های نظامی گروه 5+1 برای ما مهم نیست و آنها می‌دانند اگر کوچک‌ترین حرکتی اتفاقی بیفتد تمام نقاط مهم آمریکا که شامل یک هزار و 200 مکان شناسایی شده است را در کمتر از 48 ساعت از بین می‌بریم.

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیا با اشاره به سایت‌های موشکی ایران افزود: قدرت سایت‌های موشکی ایران الان به حدی رسیده که می‌توانند در کمتر از 8 دقیقه تل آویو را با خاک یکسان کنند.

وی در زمینه بدهکاری‌های مالی آمریکا افزود: آمریکا بدهکارترین کشور جهان است و میزان این بدهکاری تا 21 میلیارد دلار تخمین زده شده است.

سردار ابراهیم پور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه 2 تفکر مدیریتی افزود: دو تفکر مدیریتی بعد از زمان حضرت رسول (س) به وجود آمد که نخستین تفکر، اسلام اعتباری است، یعنی حکم خدا قرآن و حکم پیغمبر نداریم، حلال را حرام و حرام را حلال می‌کنیم، اما با روی کار آمدن امام علی (ع) تمامی این موارد به حالت اول خود بازگشت و این یعنی تفکر دوم اسلام حقیقی و این دین اسلام دین جمهوری اسلامی ایران است باتفکر اسلام حقیقی.

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیا افزود: انقلاب اسلامی ایران هم دو تفکر درونش موج می‌زند، اول تفکر انقلاب اعتباری که اشاره دارد به کافی بودن جهاد اسلامی و تمام نگاه‌های این طرز تفکر به غرب است، نحوه اداره دانشگاه‌ها، ادارات، سازمان‌ها و همه چیز رنگ و بوی غربی به خود می‌گیرد.

سردار ابراهیم پور بیان کرد: اما در تفکر نوع دوم یعنی انقلاب حقیقی صرف فقط درست کردن معیشت زندگانی نیست و نگاهی الهی به خود گرفته است، در زمان ریاست جمهری بنی‌صدر جنگ تحمیلی روندی کاملاً رو به شکست داشت چون این فرد از تفکر اعتباری پیروی می‌کرد اما امام راحل با سپردن جنگ به جوانانی همچون حسن باقری سبب پیروزی ما شد.

وی افزود: امروزه باید از دفاع مقدس درس گرفت و مسیر انقلاب اسلامی حقیقی و نوین را پیدا و استخراج کرد، اقتصاد مقاومتی و نگاه بیداری اسلامی، درون مسیر دفاع مقدس نهفته است.

منبع:تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها