کارشناسان پلیس فتای استان گیلان هویت پنهان مزاحم اینترنتی در فضای سایبر را فاش کردند.
کد خبر: ۴۴۱۵۳۰

رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی با اعلام این خبر، گفت: به دنبال ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانمی با هویت معلوم مبنی بر اینکه شخصی ناشناس مدتی است از طریق اینترنت برای زن شاکی مزاحمت ایجاد کرده و با حرف های توهین آمیز و تهدید به اسیدپاشی، خواستار دوستی نامشروع می باشد، موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ ایرج محمدخانی افزود: کارشناسان پلیس با تحقیقات پلیسی از شاکی و پیگیری های فنی و پلیسی موفق شدند مزاحم اینترنتی ساکن یکی از شهرهای استان گیلان را شناسایی و هویت وی را فاش کنند.

وی با بیان اینکه پرونده این متهم با صدور نیابت قضایی جهت دستگیری مجرم به دادسرای محل اقامت متهم ارجاع گردید، اظهار داشت: مزاحمت های اینترنتی از مصادیق محتوای مجرمانه موضوع ماده 21 قانون جرایم رایانه ای است.

رییس پلیس فتا با اشاره به اینکه قانونگذار برای مرتکبین مزاحمت های اینترنتی مجازات حبس و جزای نقدی تعیین نموده است از مردم استان گیلان خواست در صورت بروز موارد مشابه با مراجعه به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مربوطه و تنظیم شکایت و ارجاع پرونده به پلیس فتا، می توانند مجرم یا مجرمان را تحت تعقیب قرار دهند.(پایگاه خبری پلیس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها