دولت الجزایر رسما تایید کرد

فرار زن و 3 فرزند قذافی به الجزایر

دولت الجزایر شامگاه دوشنبه با صدور بیانیه ای رسما ورود صفیه، همسر سرهنگ معمر قذافی و سه تن از فرزندان دیکتاتور لیبی به این کشور را تایید کرده است.
کد خبر: ۴۲۵۳۱۲

به گزارش جام جم آنلاین،خبرگزاری دولتی الجزایر(APS) به نقل از بیانیه وزارت خارجه این کشورگزارش داد که این چهار نفر روز دوشنبه 29 اوت از لیبی وارد الجزایر شده‌اند.

وزارت خارجه الجزایر اعلام کرد، صفیه ،‌همسر دوم قذافی، محمد، پسر سرهنگ قذافی از همسر اولش که پیش از این از بازداشت خانگی مخالفان گریخته بود، به همراه هانیبال، پسر دیگرش و عایشه دختر او هم اکنون در الجزایر هستند.

وزارت خارجه الجزایر افزود: اعضای خانواده معمر قذافی صبح دوشنبه  ساعت 8 و 45 دقیقه صبح به وقت محلی از مرز لیبی با الجزایر عبور کرده و وارد این کشور شده اند.

وزارت خارجه الجزایر تاکید کرد: خبر ورود اعضای خانواده رهبر لیبی را به سازمان ملل متحد و نیز مقامات  شورای ملی انتقالی لیبی اطلاع داده است.

دو روز پیش مقامات مخالفان در بنغازی اعلام کرده بودند که کاروانی شامل 6 اتومبیل زرهی سنگین از مرز لیبی وارد  الجزایر شده است که گمان می رود اعضای خانواده قذافی در این کاروان بوده اند اما مقامات الجزایر این مساله تکذیب کردند.

از حدود یک هفته پیش که مخالفان معمر قذافی وارد طرابلس، پایتخت لیبی شده‌اند تاکنون اطلاعی از محل اختفای سرهنگ قذافی در دست نیست و گزارش های ضد و نقیض از محل اختفای او منتشر می شوند که هیچ یک موثق نیستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها