به دنبال ساخت فیلم علمی - تخیلی «زندگی»

رایان رینولدز در راه مریخ

رایان رینولدز صدای خود را به فیلم انیمیشن «توربو» قرض می‌دهد. پیش‌تولید این فیلم بتازگی شروع شده و قرار است برای نمایش عمومی در سال 2013 آماده شود. هنوز معلوم نیست این انیمیشن کامپیوتری به صورت سه‌بعدی ساخته می‌شود یا خیر.
کد خبر: ۴۱۲۱۰۳

کارگردانی فیلم را دیوید سورن به عهده دارد و شخصیت اصلی آن یک حلزون کوچولو و فعال است که در باغی به عنوان باغبان کار می‌کند. این حلزون آرزو دارد به سریع‌ترین حلزون کره‌زمین تبدیل شود و پس از یک تصادف عجیب و غریب، شرایطی فراهم می‌شود که به هدف خود نزدیک شود. رینولدز پیش از این با هیچ پروژه انیمیشنی همکاری نداشته و این اولین بار است که به جای یک شخصیت کارتونی صحبت می‌کند. این بازیگر جوان سینما هفته پیش فیلم کمیک استریپی و ابر قهرمانانه «گرین لانترن» را روانه پرده سینماهای جهان کرد. در فیلم ـ که طی 3 روز اول نمایش خود در آمریکای شمالی بالای 50 میلیون دلار فروش کرد ـ‌ او در نقش یک مرد معمولی ظاهر می‌شود که دارای هویتی دوگانه است و هنگام خطر به یک ابرقهرمان فناناپذیر تبدیل می‌شود.

وی به کمک این قدرت، به مقابله با آدم جنایتکاری می‌رود که قصد نابودی کره‌ زمین را دارد. رینولدز هم‌اکنون مشغول بازی در یک فیلم ابرقهرمانانه دیگر به نام «ددپول» است. او در این فیلم نقش ابرقهرمانی به نام ددپول را دارد که شخصیت آن برگرفته از کاراکتری به همین نام از قسمت قبلی مجموعه فیلم «مردان ایکس» است که تابستان سال گذشته به نمایش عمومی درآمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها