مدیرکل خزانه دلیل تأخیر پرداخت عیدی کارکنان دولت را ارسال نکردن به موقع فهرست کارکنان از جانب برخی دستگاه های اجرایی عنوان کرد.
کد خبر: ۳۸۵۳۸۳

به گزارش واحد مرکزی خبر، غلامرضا امین رفتاری افزود: تمام پیش بینی های لازم از مدت ها قبل صورت گرفته و اعتبارات لازم برای پرداخت حقوق بهمن و عیدی کارکنان دولت تأمین شده است.

وی تصریح کرد: طبق دستور وزیر اقتصاد مبنی بر پرداخت حقوق و عیدی کارکنان دولت تا پیش از 22 بهمن ، تمام منابع لازم از 11 بهمن به استانها ارسال شد، سهم تهران نیز در حساب ویژه ای واریز و بلوکه شد تا هر لحظه آماده پرداخت باشد.

امین رفتاری افزود: با این وجود تاکنون از میان 225 دستگاه دولتی در تهران، تنها حدود 76 دستگاه با مراجعه به خزانه، حقوق بهمن و عیدی پایان سال را دریافت کرده اند و 148 دستگاه دیگر فقط فهرست حقوق کارمندان خود را ارائه کرده اند.

مدیرکل خزانه یادآور شد: بخشنامه مربوط به دعوت از ذیحسابان دستگاه های اجرایی برای تسریع در ارائه فهرست عیدی کارکنان خود، هم اکنون روی پرتال خزانه داری نیز قرار داده شده و ما در تماسی با آنان تاکید کرده ایم که هر چه سریع تر فهرست عیدی کارکنان خود را جهت دریافت، ارائه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها