فرمانده انتظامی استان لرستان، از دستگیری دو سارق یکی از بانک‌های شهرستان خرم‌آباد، خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ کاظم علیزاده در تشریح این خبر گفت: در پی سرقت یکی از بانک‌های خرم‌آباد و سرقت تعدادی کارت عابربانک و مبالغی وجه نقد، با توجه به حساسیت موضوع با هماهنگی مقام قضایی، با فعال‌سازی گشت‌های انتظامی و تحت نظر قرار دادن کلیه عابربانک‌ها توسط اکیپ‌های ویژه‌ای از ماموران، موضوع در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۳۸۱۸۰۶

وی خاطرنشان کرد: سرانجام ماموران کلانتری 14 شهرستان خرم‌آباد، هنگام گشت‌زنی در حوالی «میدان بسیج» روبه‌روی یکی از بانک‌ها، به 2 نفر که در حال امتحان خودپرداز بانک بودند مظنون و هر دو نفر را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی بدنی از متهمان، 25 قطعه کارت عابربانک و مبلغ 370 هزار تومان وجه نقد، کشف و ضبط شد که با انجام تحقیقات گسترده، متهمان لب به اعتراف گشودند و اظهار داشتند، شب گذشته با برنامه‌ریزی قبلی با تهیه یک عدد گاز هوا، از راه پشت‌بام، وارد بانک شده و موجودی خودپرداز را سرقت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: در این رابطه، با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی منزل یکی از بستگان سارقان، یکدستگاه تلویزیون ال‌سی‌دی، یکدستگاه پول‌شمار، یکدستگاه گاز هوای کوچک و مبلغ 90 میلیون و600 هزار ریال کشف و ضبط شد‌‌.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها