متهم اعدامی، بهمن‌ماه سال 84 با همدستی 2 نفر دیگر، یک دختر نوجوان را مورد آزار و اذیت قرار داده بود

زندگی مرد متجاوز مهر باطل خورد

پسر جوانی که درپی شرط‌بندی با دوستانش، دختری نوجوان را در یکی از محله‌های کرج ربوده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود، روز گذشته در محوطه زندان اوین به دار مجازات آویخته شد. به گزارش «جام‌جم»، اوایل بهمن سال 84، مردی همراه دختر نوجوانش با حضور در مرکز پلیس استان تهران از ربوده شدن دخترش از سوی 3 جوان شرور خبر داد.
کد خبر: ۳۷۹۷۳۱

درپی شکایت این مرد، ماموران به تحقیق از دختر نوجوان پرداختند که وی در اظهاراتش گفت: روز حادثه پس از بیرون آمدن از مدرسه‌ام، در یکی از محله‌های شهر کرج در خیابان منتظر تاکسی بودم که به خانه بازگردم.

وی افزود: وقتی سوار یک خودروی عبوری شدم، 3سرنشینی که در صندلی عقب نشسته بودند با حمله به راننده، او را مجروح کردند و با سرقت خودرو، مرا به جاده ملارد بردند و یکی از آنها مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. دختر نوجوان ادامه داد: در حالی که در حاشیه جاده رها شده بودم، یک راننده عبوری متوجه حضور من شد و مرا نجات داد.

در جستجوی 3 متهم فراری

ماموران با اطلاعاتی که از دختر نوجوان به دست آوردند، به چهره‌نگاری رایانه‌ای از 3 جوان شرور پرداختند و جستجو برای پیدا کردن آنها آغاز شد.

در حالی که تحقیقات برای دستگیری متهمان ادامه داشت، مرد راننده‌ای با حضور در مرکز پلیس، از سرقت خودرویش از سوی 3 جوان سارق خبر داد.

راننده در دام شرورهای سارق

شاکی در این باره به پلیس گفت: 3 پسر جوان را به عنوان مسافر سوار کردم. پس از طی مسافتی کوتاه، دختری جوان به عنوان مسافر سوار شد و به حرکت ادامه دادم. در میانه راه یکی از پسران جوان با چاقو مرا تهدید کرد که باید خودرو را در اختیارشان قرار دهم، در غیر این صورت مرا می‌کشند. وقتی در مقابل خواسته سارقان جوان مقاومت کردم، آنها مرا با چاقو زخمی کردند و از خودرو بیرون انداختند و با سرقت خودرو متواری شدند، نمی‌دانم بر سر دختر مسافر چه بلایی آمد.

تصاویر رایانه‌ای راز گشود

ماموران با اطلاعاتی که از این مرد به دست آوردند، تصاویر رایانه‌ای از متهان فراری را به مرد راننده نشان دادند که او با دیدن تصاویر آنها را مورد شناسایی قرار داد.

با مشخص شدن این موضوع، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و جستجوهای پلیسی برای پیدا کردن مخفیگاه متهمان و دستگیری آنها ادامه یافت.

در ادامه جستجوها، با سرنخ‌هایی که در این ارتباط به دست آمد، پس از چند هفته متهمان در باغی در حومه تهران شناسایی و دستگیر شدند.

متهمان با انتقال به مرکز پلیس مورد بازجویی قرار گرفتند و به سرقت خودروی مرد راننده و زخمی کردن او و ربودن دختر نوجوان اعتراف کردند.

اعتراف به ربودن و آزار و اذیت دختر دانش‌آموز

یکی از متهمان به نام فرزاد در اظهاراتش به پلیس گفت: روز حادثه با دوستانم شرط‌بندی کردیم که با سرقت یک خودرو، دختری را به عنوان مسافر سوار کنیم و مورد آزار و اذیت قرار دهیم.

متهم یادآور شد: پس از این شرط‌بندی، سوار خودروی شاکی شدیم که با طی مسافتی، وقتی دختری دانش‌آموز به عنوان مسافر سوار خودرو شد، وسوسه شدیم او را برباییم و نقشه‌مان را عملی کنیم. در میانه راه، راننده را با چاقو زخمی کردیم و از خودرو بیرون انداختیم.

متهم اضافه کرد: دختر نوجوان ملتمسانه از ما می‌خواست رهایش کنیم ولی ما بی‌توجه به التماس‌هایش، او را به بیابان‌های کرج بردیم. من دختر نوجوان را مورد آزار و اذیت قرار دادم، وقتی همدستانم قصد آسیب رساندن به وی را داشتند، متوجه نزدیک شدن یک خودروی عبوری شدند و با رها کردن او در بیابان، سوار خودروی دزدی شدیم و فرار کردیم.

با اعتراف متهم، 2 همدست او نیز مورد بازجویی قرار گرفتند و به همکاری با او اعتراف کردند. پس از اخذ آخرین دفاع از متهمان، پرونده آنها در 2 بخش تشکیل و یکی به دادگاه کیفری و دیگری دادگاه عمومی ارسال شد.

اعدام در انتظار متهم

پرونده فرزاد به اتهام آزار و اذیت دختر نوجوان به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و قضات شعبه 77 پس از محاکمه وی، او را گناهکار دانستند و به اعدام محکوم کردند. با اعتراض متهم، پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شد که اعتراض وی رد شد و حکم صادره به تایید رسید و برای اجرا به اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد.

روز گذشته فرزاد ـ جوان آزارگر ـ در محوطه زندان اوین به دار مجازات آویخته و پرونده زندگی‌اش برای همیشه بسته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها