چهره‌ها و حادثه‌ها

زلزله بم، تلخ ترین خاطره من بود

سروش صحت اگرچه فوق‌لیسانس آلودگی شیمیایی دریا از دانشگاه آزاد دارد اما با مجموعه «جنگ ??» مهران مدیری در سال ???? پا به عرصه هنر گذاشت و به شهرت رسید و همزمان در همان برنامه نویسندگی را در کنار بازیگری تجربه کرد. بازی در سینما را در سال ???? با فیلم «شراره» به کارگردانی سیامک شایقی آغاز کرد.
کد خبر: ۳۳۳۵۳۵

از مجموعه‌های تلویزیونی که صحت در آنها به عنوان نویسنده ظاهر شده می‌توان به جُنگ 77 ، چراغ جادو (مجموعه تلویزیونی)، زیر آسمان شهر (سری اول و سوم)، جایزه بزرگ، شبهای برره، نوک برج، باغ مظفر، ترش و شیرین بزنگاه اشاره کرد. او همچنین در فیلم‌های سینمایی چون زیر آب، برخورد خیلی نزدیک، سن پترزبورگ، سربلند، تقاطع، بازنده، گاو خونی و نان، عشق و موتور دو هزار به ایفای نقش پرداخته است.سروش صحت هم مثل بسیاری از مردم تلخ ترین اتفاق زندگی اش را از دست دادن دوستان و آشنایان می‌داند و در این باره می‌گوید: «چنین اتفاق‌هایی برای همه ما می‌افتد و نمی‌توانیم از آن فرار کنیم اما آنقدر دردناک است که به راحتی از خاطرمان پاک نمی‌شود.»

بلایای طبیعی همیشه یکی از سوزناک ترین حوادثی بوده است که توجه مردم را به خود جلب کرده و دل آنها را به درد آورده است. در این میان هنرمندان در صورت بروز چنین حوادثی به دلیل شهرت بهتر می‌توانند ابراز همدردی خود را نشان دهند و تا حدودی آرامش را برقرار کنند. زلزله ناگوار بم که در سال 82 اتفاق افتاد یکی از تلخ‌ترین حوادث زندگی صحت بود. او می‌گوید: «سقوط هر هواپیما مثل هواپیمای ارمنستان و یا بلایای طبیعی چون سونامی ما را متاثر می‌کند اما در مورد زلزله بم چون داخل کشور خودمان بود و ما خسارات جانی و مالی و معنوی آن را از نزدیک دیدیم و از طرفی به دلیل وسیع بودن ابعاد آن برایم بسیار تلخ بود. زلزله رودبار هم یکی از بدترین حوادث زندگیم بود اما به اندازه زلزله بم روی من تاثیر نگذاشت چرا که دوره کارشناسی ام را در کرمان گذرانده بودم و تمام خاطرات من را زنده کرد و برایم ناراحت کننده بود که حالا بم به خرابه‌ای تبدیل شده بود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها