دزد عروسک‌ها دستگیر شد

اغفال کودکان با آب‌نبات

سرقت طلا و جواهرات کودکان برای تأمین کراک

زنی که با سرقت طلا و جواهرات دختربچه‌ها هزینه مواد خود را تأمین می کرد ، توسط مردم دستگیر و تحویل پلیس داده شد .
کد خبر: ۳۳۳۴۴۴

به‌گزارش ایلنا، مأموران گشت کلانتری 151 یافت‌آباد در ساعت 7و30دقیقه روز هفدهم خرداد ماه از طریق مرکز فرویت‌های پلیسی 110 در جریان دستگیری سارق طلا و جواهرات دختربچه‌ها قرار گرفتند که بلافاصله با حضور در محل، سارقه به کلانتری و به پایگاه پنجم پلیس آگاهی منتقل شد و با تشکیل پرونده، به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه 18 تهران، پرونده به همراه متهمه جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.

کارآگاهان در اولین اقدام خود با توجه به ادعای متهم در خصوص بیگناه بودن، به محل دستگیری متهم در خیابان فلاح زاده رفته و تحقیقات خود را از حاضران زمان وقوع سرقت و دستگیری متهم آغاز کردند .

شاهدین صحنه وقوع سرقت به کارآگاهان گفتند: بچه‌های محل در حال بازی کردن در داخل کوچه بودند که متوجه سر و صدای آنها شدیم. در همین لحظه زنی چادری را دیدیم که با ظاهری بسیار آشفته در حال دویدن در داخل کوچه بود و بچه های محل نیز او را تعقیب می‌کردند؛ یکی از پسربچه‌های محل که متوجه موضوع شده بود با صدای بلند این زن را با عنوان دزد خطاب می‌کرد و در همین لحظه بود که ما متوجه شدیم این زن اقدام به سرقت کرده‌است؛ برای همین بلافاصله او را متوقف‌کرده و در دستانش2 حلقه النگو پیدا کردیم و متوجه شدیم که متعلق به دختر 6 ساله‌ی آقا رحمان است.

با توجه به اظهارات شهود، کارآگاهان از آنها دعوت کردند تا جهت رویارویی با متهمه به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه نمایند. با حضور شهود در پایگاه پلیس آگاهی و روبرو شدن با متهمه ، این زن که تا آن لحظه مدعی بیگناهی خود بود به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت طلا و جواهرات از دختربچه‌ها معترف شد .

متهمه در اعترافات خود عنوان کرد: از چند سال پیش به مصرف موادمخدر از نوع کراک اعتیاد پیدا کرده‌ام ؛ پس از شدید شدن آن، برای تهیه هزینه خرید مواد به ناچار شروع به سرقت کردم. برای همین با پرسه زنی در کوچه‌های خلوت، با شناسایی دختربچه‌هایی که همراه خود طلا و جواهرات داشتند و در داخل کوچه‌ها در حال بازی کردن بودند، در یک لحظه اقدام به سرقت طلاهای آنها کرده و پس از آن با مراجعه به فروشنده موادمخدر ، طلاها را در به آنها داده و موادچند روز خود را از آنها می گرفتم.

سرهنگ کارآگاه علی اکبر اسدی ، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر تحقیقات از متهمه در مراحل مقدماتی است و شناسایی و دعوت از مالباختگان احتمالی در دستور کار کارآگاهان قرار گرفته است؛ لذا کلیه شهروندان مناطق تهرانسر، یافت‌آباد، میدان آزادی، رباط کریم و مهرآباد جنوبی که بدین شیوه از اعضای خردسال خانواده‌شان بویژه دختربچه‌ها طلا و جواهرات سرقت شده دعوت می شود تا جهت طرح شکایت و شناسایی متهم به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه نمایند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها