شوت- گل

دایی؛ چهارمین مهاجم تاریخ آسیا

جام‌جم: انتخاب بهترین مهاجم تاریخ آسیا، جزو معدود نظرسنجی‌های اینترنتی بود که یک ایرانی در آن حضور داشت و اول نشد! علی دایی با کسب 8/ 1 درصد آرا، در میان 10 مهاجم برتر تاریخ آسیا در مکان چهارم ایستاد. در این نظرسنجی سامی الجابر، مهاجم تیم ملی عربستان با 51 درصد آرا به عنوان برترین مهاجم تاریخ فوتبال آسیا انتخاب شد و ماجد عبدالله دیگر مهاجم سابق عربستان و هائوهایدونگ از چین در رده‌های بعدی ایستادند.
کد خبر: ۲۸۶۶۸۹

فوتسال در آستانه قهرمانی

جام‌جم: تیم ملی فوتسال کشورمان با پیروزی بر لیبی و قهرمانی، جایزه 50 هزار دلاری جام کنفدراسیون‌ها را از آن خود خواهد کرد. شاگردان حسین شمس در 3 بازی قبلی خود مقابل گواتمالا، اروگوئه و جزایر سلیمان به پیروزی رسیده‌اند و فردا در آخرین دیدار این تورنمنت، به مصاف میزبان بازی‌ها، لیبی می‌روند.

پاسخگویی به سبک فدراسیون فوتبال!

جام‌جم: فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی اخبار و اطلاعات مربوط به فدراسیون به صورت کامل از طریق سایت فدراسیون به اطلاع رسانه‌های گروهی رسانده خواهد شد و رسانه‌ها در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، می‌توانند سوالات خود را از طریق تلفکس یا ایمیل در اختیار روابط عمومی فدراسیون قرار دهند تا در اسرع وقت، سوالات از طریق سایت یا سخنگوی فدراسیون پاسخ داده شود.

کفاشیان: قرار نیست حرف نزنم!

فوتبال ایران: علی کفاشیان درباره تاکید رئیس سازمان تربیت ‌بدنی بر این موضوع که روسای فدراسیون‌ها باید در طول سال، فقط یک بار مصاحبه کنند تا بیشتر به انجام امور بپردازند، گفت: آقای سعیدلو به ما نگفته که اصلا حرف نزنیم. معتقدم ما باید پاسخگوی رسانه‌ها باشیم. اما صرفا درخصوص کارها صحبت کنیم و درباره مسائل حاشیه‌ای حرفی نزنیم. تمام تلاشم را کرده‌ام تا ضمن وارد نشدن به حاشیه‌ها، پاسخگوی رسانه‌ها هم باشم.

ایران به AFC شکایت کرد

جام‌جم: مسوولان تیم فوتبال زیر 16 سال کشورمان با شکایت بهAFC ، خواهان رسیدگی به تخلف مقامات برگزارکننده مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا و مربیان تیم تاجیکستان که از 4 تعویض در دیدار با ایران استفاده کردند، شدند.

ادامه بلاتکلیفی در ابومسلم

فارس: دومین جلسه مالکان باشگاه ابومسلم هم بی‌نتیجه به پایان رسید. این نشست با حضور افشین داوری مدیرکل تربیت بدنی، مصطفی بنی‌اسد رئیس مستعفی هیات مدیره و ناصر شفق مالک سابق باشگاه ابومسلم برگزار شد، اما طرفین بدون رسیدن به نتیجه مشخص، همه چیز را به جلسه جمعه آینده موکول کردند.

توقف تیم مبعلی در حضور قطبی

گل: در ادامه بازی‌های هفته اول جام اتحادیه امارات، النصر با ایمان مبعلی در خانه الوصل به تساوی 2 2 رسید. افشین قطبی، تماشاگر ویژه این دیدار بود و در پایان بازی دقایقی با مبعلی گفتگو کرد. در دیگر بازی هم عجمان در خانه خود و با گلزنی جواد کاظمیان 3 بر یک بن یاس را شکست داد. کاظمیان در آخرین دقیقه بازی و از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کرد.

اشتباه 5 میلیونی

فوتبال ایران: محمدعلی کریم، مدافع عراقی مس کرمان به دلیل اشتباهی که دربازی با استقلال مرتکب و منجر به گلزنی آرش برهانی شد، با تصمیم پرویز مظلومی با جریمه 5 میلیون تومانی روبه‌رو شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها