لادن مستوفی، بازیگر نقش اصلی فیلم «هر چی تو بخوای» است. این فیلم را محمد متوسلانی در سال 85 کارگردانی کرده است. این فیلم که یک کمدی موقعیت است در ابتدا با نام تعطیلات آخر هفته مقابل دوربین رفت اما برای اکران نام آن به «هر چی تو بخوای» تغییر یافت. مستوفی در این فیلم در کنار بازیگرانی مانند مجید صالحی و ساعد هدایتی بازی می‌کند. مستوفی که در پرونده کاری خود فیلم‌هایی مانند: غروب شد بیا، شب بخیر فرمانده، تیغ زن، تارا و تب توت‌فرنگی، روز واقعه و... را دارد پس از بازی در فیلم «هر چی تو بخوای» تصمیم گرفت گزیده کارتر شود به همین دلیل از سال 85 تاکنون در فیلم‌هایی مانند خواب زمستانی و شب واقعه بازی کرد. شب واقعه را همسر مستوفی، شهرام اسدی کارگردانی کرده است.
کد خبر: ۲۶۲۸۶۳

پسیانی در راه رستگاری

آتیلا پسیانی با سریال رستگاران به شبکه‌‌3 سیما آمده است. این سریال را سیروس مقدم کارگردانی کرده است و پخش آن از هفته گذشته به صورت شبانه آغاز شده است. از دیگر بازیگرانی که در این سریال در کنار پسیانی بازی می‌کنند می‌توان به پوریا پورسرخ، روناک یونسی و لیندا کیانی اشاره کرد. پسیانی پیش از این با بازی در سریال‌هایی مانند راه بی پایان و گل‌های گرمسیری نشان داده است که می‌تواند در سریال‌هایی که در قسمت‌های طولانی تولید می‌شوند نقش موثری داشته باشد و با بازی متفاوت خود مخاطبان را مشتاق دیدن این آثار کند.

بازیگر کمدی در خروس جنگی

احمد پورمخبر در فیلم خروس جنگی بازی می‌کند. او در این فیلم همبازی بازیگرانی مانند مریلا زارعی و رضا عطاران است. پورمخبر از زمانی که در سریال متهم گریخت ساخته رضا عطاران بازی کرد تقریبا به یارغار عطاران تبدیل شد. پورمخبر بعد از این سریال در کارهایی مانند ترش و شیرین و بزنگاه برای عطاران بازی کرد و در فیلم سینمایی توفیق اجباری هم که عطاران یکی از نقش‌های اصلی آن را بازی می‌کرد حضور پیدا کرد. پورمخبر که سن و سالی از او می‌گذرد شاید تا چند سال پیش اصلا به فکرش هم خطور نمی‌کرد که در کهنسالی در یک سال در 4 فیلم بازی کند. این بازیگر سال گذشته در فیلم‌های دلداده، ده رقمی، زندگی شیرین و کیش و مات بازی کرد و امسال هم در فیلم شیر و عسل نقشی را عهده‌دار شد. اکنون پورمخبر را می‌توان پای ثابت فیلم‌های کمدی دانست. هر چند این بازیگر کارش را با تلویزیون آغاز کرد اما این روزها در سینما حضوری پررنگ‌تر دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها