پرونده مرد پزشکی که همسر صیغه‌ای خود را به قتل رسانده بود، با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد تا بزودی محاکمه شود.
کد خبر: ۲۵۶۳۱۶

محمد شهریاری، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران از صدور کیفرخواست برای پرونده پزشک قاتل خبر داد و به «جام‌جم» گفت:‌ شامگاه 21 شهریور سال گذشته، یکی از شهروندان محله کوی نصر تهران با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از توقف چندساعته یک دستگاه خودروی پراید بدون سرنشین حوالی خانه‌اش خبر داد.

پس از این تماس، ماموران کلانتری 137 نصر تهران به محل فوق عزیمت کردند و به بررسی از خودروی متوقف‌شده در خیابان پرداختند که پی بردند، بوی نامطبوعی از صندوق عقب خودرو به مشام می‌رسد.

جسد زن ناشناس در صندوق عقب خودرو

ماموران با مشکوک شدن به موضوع،  صندوق عقب خودرو را باز کردند و با جسد زن میانسالی که داخل کیسه سیاه‌رنگ قرار داشت، روبه‌رو شدند.

با گزارش کشف جسد این زن به بازپرس کشیک جنایی تهران، هماهنگی قضایی صورت گرفت و جسد برای بررسی علت مرگ و مشخص شدن هویت وی به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات کارآگاهان جنایی اداره 10 پلیس آگاهی تهران ادامه یافت تا این‌که در بررسی از پرونده های زن‌های گمشده متوجه شدند تصویر یکی از آنها با جسد کشف شده شباهت دارد.

بازپرس شهریاری ادامه داد: با مشخص شدن این موضوع، خانواده زن گمشده را احضار کردند و از آنها خواستند برای شناسایی هویت جسد به پزشکی قانونی مراجعه کنند که به این ترتیب هویت مقتول تایید شد و با شناسایی یک پزشک و دستگیری وی این متهم اعتراف کرد پس از ارتباط بازن جوان وی را به قتل رسانده است.

بنابر این گزارش متهم به قتل پس از بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد و روز گذشته پرونده اتهامی وی با صدور کیفرخواست از سوی بازپرس محمد شهریاری، رئیس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد تا مرد پزشک به اتهام قتل محاکمه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها