سارقان معتاد دستگیر شدند

شکنجه زن تنها برای سرقت طلاها +عکس

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از متلاشی شدن چند باند از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار و کشف عتیقه‌ های3000 ساله از مخفیگاه چند معتاد خبر داد.
کد خبر: ۲۳۴۷۶۰
فرمانده انتظامی ساوجبلاغ در گفتگو با جام‌جم از شناسایی چند فرد معتاد خبر داد و گفت: با کشف مقادیری موادمخدر از 4 مرد و زن که اعتیاد شدیدی به کراک دارند، ماموران با دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت غیرقانونی آنها در زمینه خرید و فروش اشیای عتیقه، موضوع را به مقام قضایی گزارش کردند و با دستور قضایی در بازرسی از محل سکونت این متهمان 4 قطعه شیء عتیقه شامل یک عدد کوزه و 3 پیاله که ارزش تاریخی آن را کارشناسان میراث فرهنگی 3000 سال تخمین زده‌اند ، کشف و ضبط کردند.

سرهنگ هاشمی تصریح کرد: با دستور قضایی تحقیق از این متهمان درخصوص نحوه به دست آمدن اشیای عتیقه آغاز شده است.

سرهنگ هاشمی، فرمانده انتظامی ساوجبلاغ گفت: به دنبال یک فقره شکایت مردمی در ارتباط با سرقت‌های زورگیری از شهروندان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و مشخص شد 3 سارق زورگیر با یک دستگاه خودروی پراید و در پوشش حمل مسافر اقدام به سوار کردن مردم می‌کنند و سپس با تغییر مسیر و رفتن به محله های خلوت، با تهدید چاقو اموال را سرقت می‌کنند که با اقدامات گسترده در این ارتباط سرکرده اصلی این باند دستگیر شد.

دستگیری سارقان منزل

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از متلاشی شدن یک باند سرقت منازل در منطقه چهارباغ خبر داد و گفت: در پی شکایت یک مالباخته مبنی بر این که سارقان پس از تخریب در منزل، اثاثیه خانه او را سرقت کرده و متواری شده‌اند، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی محل سرقت و به دست آمدن سرنخ‌های مربوط به این سرقت، ردپای یک مجرم سابقه‌دار به نام علی 21 ساله در منطقه ملک‌آباد شناسایی شد. متهم در تحقیقات ضمن اعتراف به سرقت 2 همدست دیگر خود را نیز معرفی کرد که ماموران با دستگیری 2 متهم دیگر اموال به سرقت رفته را کشف و ضبط کردند.

دستگیری دزدها در خواب

رئیس پلیس ساوجبلاغ همچنین از دستگیری اعضای یک باند که پس از سرقت گسترده باتری خودروها در حال استراحت بودند، خبر داد و گفت: ماموران گشت کلانتری 12 سیف‌آباد هنگام گشتزنی در حوزه استحفاظی خود با ظنین شدن به 3 سرنشین یک دستگاه خودرو که خواب بودند، در بازرسی از خودرو 14 باتری خودروهای سنگین را کشف کردند.

متهمان اعتراف کردند در ساعات پایانی شب و زمانی که خودروهای سنگین کنار جاده متوقف می‌شدند، اقدام به سرقت باتری خودروها می‌کرده‌اند.

یکی از این متهمان نیز اعتراف کرد در مدت 2 هفته با همدستانش در شهرستان‌های نظرآباد و آبیک و روستای لشگرآباد 53 باتری خودرو را به این شیوه سرقت کرده‌اند.

دستگیری 4 سارق چاقو به دست

سرهنگ هاشمی در این خصوص نیز اظهار کرد: به دنبال شکایتی از سوی صاحب یک گاوداری در روستای آغدان تپه مبنی بر این که 4 نفر از اتباع افغانستان نیمه شب وارد محل گاوداری او شده و با تهدید چاقو و تبر دست و پای ساکنان را بسته‌اند و اموال را سرقت کرده‌اند، ماموران در یک اقدام ضربتی موفق شدند این باند تبهکاری را دستگیر و در بازرسی از محل، 4 دستگاه موتورسیکلت و مقادیری لوازم صوتی و تصویری را کشف و ضبط کنند.

با اعتراف سارقان به زورگیری، دستور قضایی در این ارتباط صادر شد و متهمان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها