روزنامه لبنانی الاخبار در شماره امروز خود نوشت : دبیرکل حزب الله لبنان چندی پیش در نشستی بر گرفتن انتقام خون فرمانده نظامی این جنبش چندی پیش به دست جوخه های مرگ صهیونیستها ترور شد، تاکید کرد.
کد خبر: ۲۰۷۲۵۲

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه الاخبار لبنان در شماره امروز خود با طرح این پرسش که به راستی ادامه آماده باش اسرائیل به خاطر ترس از انتقام گرفتن خون عماد مغنیه فرمانده نظامی حزب الله لبنان به چه معنی می تواند باشد، به اظهارات چندی پیش سید حسن نصرالله اشاره کرد.

به نوشته الاخبار، سید حسن نصرالله در نشستی گفت : نمی توان از تصمیمی که برای پاسخ دادن به ترور حاج عماد اتخاذ شده، عقب نشست و همچنین نمی توان از "غافلگیری بزرگ " دشمن نیز دست برداشت.

این درحالی است که بعد از ترور مغنیه، حزب الله تاکید کرد که در حال برنامه ریزی برای گرفتن انتقام خون شهید عماد مغنیه است.

مغنیه شامگاه سه شنبه 23 بهمن 86 توسط رژیم صهیونیستی و در نتیجه انفجار یک دستگاه خودروی بمبگذاری شده درشهر دمشق به شهادت رسید. مغنیه یکی از رهبران برجسته نظامی حزب الله در جریان جنگ 33 روزه تابستان 2006 که با شکست رژیم صهیونیستی همراه شد به شمار می رفت.

درپی این اقدام تروریستی، منابع نزدیک به حزب الله فاش کردند: عملیات ترور عماد مغنیه با هزینه یکی از مقامات کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس و حمایت فنی آمریکا و طرح اسرائیل و همکاری سازمانهای اطلاعاتی و جاسوسی برخی کشورهای عربی انجام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها