گروه رسانه: دوبله 2 فیلم «ماجراهای پینوکیو» و «اریک در سرزمین حشره‌ها» با سرپرستی مهین برزویی و جواد پزشکیان به پایان رسید. در دوبله «ماجراهای پینوکیو» حسین عرفانی به جای مارتین لاندو صحبت کرده است. وی ایفاگر نقش پیرمردی عروسک‌ساز به نام ژپتو است که در جوانی عاشق لئونا بوده، اما هیچ‌گاه موفق نشده عشقش را به وی ابراز کند، به همین دلیل لئونا با برادر او ازدواج کرده است. در یکی از روزها، ژپتو به جنگل می‌رود و درختی را قطع می‌کند تا عروسک بسازد، او نمی‌داند این درخت، همانی است که در روزگار جوانی حرف اول اسم خود و لئونا را روی آن حک کرده است. بر اثر جادوی عشق، عروسک که پینوکیو نام دارد، جان می‌گیرد و زندگی‌اش را همانند آدمی معمولی آغاز می‌کند. لورترینی شعبده‌باز بدجنس با گویندگی کسری‌ کیانی ‌ که نمایش عروسکی برای بچه‌ها اجرا می‌کند، پینوکیو را جذب خود می‌کند. سفر با گروه لورترینی، ماجراهای فراوانی را برای پینوکیو پدید می‌آورد و سرانجام او از عروسکی چوبی به یک انسان تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۱۹۸۸۰۶

سایر دوبلورهای این فیلم 96 دقیقه‌ای که از شبکه تهران پخش خواهد شد؛ عبارتند از: مهوش افشاری (پینوکیو)،‌مریم صفی‌خانی (لئونا)، مریم رادپور(فلینه)، تورج نصر (ولته)، مهدی آرین‌نژاد (تینو)، سعید مقدم‌منش، ظفر گرایی، علیرضا شایگان، زویا خلیل‌‌آذر، نادر کی‌مرام، مجید صیادی، صغری‌سادات‌ هاشمی و نازنین یاری.

سفر به سرزمین حشره‌ها

در دوبله، «اریک در سرزمین حشره‌ها»، نسیم رضاخانی به جای پسربچه‌ای صحبت کرده است که اجدادش همگی حشره‌شناس بوده‌اند. او که با پدر بزرگش زندگی می‌کند، کاغذی را پیدا می‌کند و با خواندن آن به سرزمین حشرات می‌رود و ماجراهایی برایش اتفاق می‌افتد.

همت موی‌وند (پدربزرگ)، منوچهر زنده‌دل (پدر)، بیژن علی‌محمدی، شایسته تاج‌بخش، مهناز آبادیان، مینا شجاع، سیمین صارمی، ابراهیم شفیعی، شهراد بانکی، شوکت قهرمانی، مینا نخعی و سحر اطلسی نیز در دوبله این فیلم حضور داشته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها