چهره‌های نزدیک

رنگ عاشقی در پیری‌

لادن مستوفی با فیلم تیغ‌زن به سینماها آمده است. این فیلم را علیرضا داوودنژاد کارگردانی کرده است و نقش مقابل مستوفی در این فیلم را رضا عطاران بازی می‌کند. تیغ‌زن قصه دو عاشق است که در جوانی موانعی نگذاشته است آن دو به یکدیگر برسند، اما اتفاقاتی در ایام پیری این دو را مقابل یکدیگر قرار می‌دهد، اما آنها از زمین تا آسمان با جوانی خود فاصله گرفته‌اند و دیگر نمی‌توانند مثل روزهای جوانی دلدادگی را تجربه کنند.
کد خبر: ۱۸۱۶۲۷

مستوفی که بازیگری را با حضور در فیلم روز واقعه آغاز کرد در دوره‌ای ترجیح داد پرکاری را تجربه کند، اما به تدریج نسبت به انتخاب‌هایش سختگیر شد و بازی در هر کاری را نپذیرفت.

از کارهای برجسته مستوفی می‌توان به نقش او در سریال دوران سرکشی، فیلم باغ فردوس 5 بعد ظهر، به من نگاه کن، تارا و تب توت‌فرنگی و غروب شد بیا اشاره کرد. مستوفی فیلم تسویه‌حساب ساخته تهمینه میلانی را در انتظار پروانه نمایش دارد. مستوفی در سریال شیخ‌بهایی به کارگردانی همسرش شهرام اسدی هم بازی کرده است. این سریال قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.

ساده و صمیمی

اولین بار حمیرا ریاضی در سریال روزگار جوانی با لهجه آذری صحبت کرد و بسیار مورد توجه قرار گرفت و خاطره خوبی از خود در اذهان باقی گذاشت. پدر و مادر ریاضی اصالتا آذری هستند و او با این زبان آشناست و می‌داند آن را چگونه اجرا کند تا شیرینی این لهجه به مذاق مخاطب خوش آید. ریاضی هفته گذشته با فیلم ثانیه‌شمار به تلویزیون آمد و بار دیگر با لهجه آذری سخن گفت و به زیبایی نقش خود افزود. او در این فیلم نقش یک زن آذری را بازی می‌کرد که همسرش بیماری قلبی داشت و او باید هر طوری شده برای همسرش قلبی پیدا می‌کرد تا هر چه زودتر پیوند قلب صورت گیرد. ریاضی در این فیلم نقش یک زن عاصی را به عهده داشت، زنی مومن که به سادگی با خداوند ارتباط برقرار می‌کند و می‌داند که معجزه اتفاق خواهد افتاد. ریاضی در این فیلم نقش پیچیده‌ای نداشت، اما بازیگران می‌دانند که ایفای نقش شخصیت‌هایی که تفکر پیچیده‌ای ندارند و زندگی را به سادگی پیش می‌برند خیلی دشوارتر از شخصیت‌هایی است که در زندگی از یک تفکر خاص پیروی می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها