سارقان معتاد دستگیر شدند

شکنجه زن تنها برای سرقت طلاها +عکس

دختر معتادی که با تشکیل باندی اقدام به سرقت از مغازه‌های مختلف استان آذربایجان غربی و اخاذی مسلحانه از مردم می‌کرد، همراه 7 نفر از اعضای باند دستگیر شد. مهدیه، سرکرده باند در اظهاراتش به پلیس گفت: پس از جدایی والدینم، من با دایی‌ام زندگی می‌کردم، او معتاد بود و کم‌کم مرا در دام اعتیاد گرفتار کرد.
کد خبر: ۱۷۵۶۵۳
به گزارش جام‌جم، چندی پیش گزارش مردمی در اختیار ماموران اداره اطلاعات امنیت عمومی استان آذربایجان غربی قرار گرفت، مبنی بر این که دختر معتادی به نام مهدیه (معروف به خطر)‌ با تشکیل باندی، پس از اغفال دختران و پسران جوان، آنها را به باندهای فساد می‌کشاند.

به دنبال این گزارش، ماموران پس از بررسی موضوع، پاتوق‌های احتمالی وی و همدستانش را به صورت نامحسوس زیرنظر گرفتند تا این که چند روز پیش او و اعضای باند 7 نفره‌اش را دستگیر کردند. با انتقال متهمان به مرکز پلیس، آنها در بازجویی به جرایم خود اعتراف کردند.

اعتیاد تا سرقت مسلحانه‌

مهدیه، سرکرده باند در اظهاراتش به پلیس گفت: پس از جدایی والدینم، من با دایی‌ام زندگی می‌کردم، او معتاد بود و کم‌کم مرا در دام اعتیاد گرفتار کرد.

برای این که مخارج زندگی‌ام را تامین کنم، در باندهای فساد گرفتار شدم و کم‌کم خود باندی را تشکیل دادم و دختران و پسران جوان را در پارتی‌ها فریب می‌دادم و به دام فساد می‌کشاندم تا این که دستگیر و روانه زندان شدم.

پس از آزادی، با یک دختر فراری به نام مهناز و یک متهم سابقه‌دار به نام بهروز (معروف به کوچولو)‌ آشنا شدم و با کمک هم علاوه بر فریب دختران و پسران جوان، به فروش موادمخدر (شیشه)‌ و قرص‌های روانگردان روی آوردیم.

تا این که بهروز مرا با دوستانش که سارقان مسلح و اخاذ بودند، آشنا کرد و من به همکاری با آنها پرداختم.

دختر متهم ادامه داد: به کمک بهروز چند اسلحه خریداری کردم و همراه اعضای باند به نام‌های حجت، پویا، حسین، کیوان، پیمان، نوید و دوستم مهناز با پرسه زدن در محله‌های مختلف استان آذربایجان غربی، راه افراد را سد می‌کردیم یا با دعوای ساختگی در خیابان، وانمود می‌کردیم آنها قصد مزاحمت دارند و به این ترتیب مسلحانه از آنها اخاذی و سرقت می‌کردیم.

وی افزود: در چند مرحله نیز شبانه با گشودن قفل در مغازه‌ها، از آنجا سرقت می‌کردیم.

بنا بر این گزارش، به دنبال اظهارات دختر سارق، همدستانش هم در بازجویی به همکاری با وی اعتراف کردند و متهمان با قرار قانونی بازداشت شدند. تحقیقات تکمیلی برای فاش شدن دیگر جرایم اعضای این باند مسلح ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها