مرد معتادی که 17 زن عقدی و صیغه ای دارد، در یکی از روستاهای بیرجند با بیش از یک کیلو مواد مخدر دستگیر شد.
کد خبر: ۱۵۹۵۱۱
سرگرد امیرآبادی زاده ، رئیس کلانتری 13شهری بیرجند با اشاره به این خبر به مرکز اطلاع رسانی پلیس گفت: زن جوانی با مراجعه به کلانتری 13با ارائه شکایتی علیه شوهر معتاد خود عنوان کرد، شوهرش 9ماه است او را ترک کرده و نفقه ای به او پرداخت نکرده است.

وی افزود: پس از 9ماه غیبت شوهرم در حالی که نگران او بودم ، پس از جستجو به سراغ همسر قبلی او رفتم و متوجه شدم برخلاف تصوراتی که داشتم ، من همسر هفدهم او هستم.

رئیس کلانتری 13بیرجند افزود: به دنبال این شکایت تحقیقات پلیسی در این زمینه آغاز و مشخص شد شوهر این زن فرد معتادی است که با حضور در روستاهای مختلف ، زنان و دختران را با استفاده از شناسنامه های المثنی به عقد دائم و موقت خود درمی آورده است.

با به دست آمدن این اطلاعات ، مخفیگاه این مرد در یکی از روستاهای اطراف بیرجند شناسایی شد و با دستگیری متهم ، در بازرسی از وی 1.5 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

رئیس کلانتری 13 بیرجند تصریح کرد: تاکنون 2 شناسنامه المثنی از متهم کشف شده و تحقیقات حاکی است که وی بار دیگر از اداره ثبت احوال بیرجند درخواست یک شناسنامه المثنی دیگر کرده بود که از صدور آن جلوگیری شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها