واحد مرکزی خبر: صاحبان صنایع در ایتالیا آمادگی خود را برای افزایش سرمایه گذاری در بخش های مختلف صنعتی و تجاری در ایران اعلام کردند.
کد خبر: ۱۵۶۸۹۶

بیش از 200 نفر از تجار و صاحبان صنایع ایتالیا در همایش اقتصادی ایران و ایتالیا که با عنوان (معرفی فرصت های همکاری و توسعه اقتصادی در ایران) در شهر میلان پایتخت صنعتی ایتالیا برگزار شد بر لزوم تقویت حضور شرکت های ایتالیایی در ایران تاکید کردند.
در این نشست که ابوالفضل ظهره وند سفیر ایران در ایتالیا و محمد مهدی بهکیش رئیس اتاق بازرگانی ایران و ایتالیا به همراه شماری از بازرگانان ایرانی حضور داشتند، روزاریو الساندرلو رئیس اتاق بازرگانی ایتالیا و ایران حضور هیات ایرانی در ایتالیا را نشانه دیگری از حسن روابط رم و تهران خواند و افزود: همکاری و روابط خوب اقتصادی میان دو کشور ناشی از وجود مشترکات تاریخی و سنت های دو ملت است.
رئیس اتاق بازرگانی ایتالیا و ایران تصریح کرد: ما به ایران نه تنها به عنوان یک شریک بزرگ اقتصادی بلکه به عنوان کشوری که دارای جایگاهی برجسته در منطقه و صحنه بین المللی دارد، توجه داریم.
سفیر ایران در ایتالیا نیز در این نشست روند صعودی روابط اقتصادی میان رم و تهران را ادامه پایداری روابط سیاسی فیمابین ارزیابی کرد و گفت: حجم روابط اقتصادی دو کشور در 6 ماهه نخست امسال میلادی به بیش از 4 میلیارد یورو رسید و پیش بینی می شود این رقم در پایان سال 2007 به 7 میلیارد یورو برسد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها