نقش‌آفرینی نوجوانان نسل زِد در برنامه‌های محله‌محور برای ترویج مصرف بهینه انرژی

در نشست مشترک نوجوانان نسل زِد با مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، بر نقش‌آفرینی این نسل در برنامه‌های محله‌محور، فرهنگ‌سازی برای مدیریت مصرف انرژی و بهره‌گیری از ظرفیت آنان در کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکید شد.
کد خبر: ۱۵۵۷۰۶۴

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل با اشاره به ظرفیت‌های فکری، مهارتی و خلاقانه نسل زد، گفت: نوجوانان و جوانان می‌توانند با حضور فعال در محلات، در حوزه اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و ترویج الگوی صحیح مصرف انرژی نقش مؤثری ایفا کنند. پروانه رضاقلیزاده با تأکید بر اینکه فرهنگ صرفه‌جویی باید از خانه و خانواده آغاز شود، اظهار کرد: نوجوانان می‌توانند با آغاز این مسیر از محیط خانواده، خویشاوندان و محله محل زندگی خود، به ترویج رفتارهای صحیح مصرف کمک کنند. وی همچنین با اشاره به محدودیت منابع و ضرورت صیانت از آن برای نسل‌های آینده، استفاده از ظرفیت نوجوانان در فضای مجازی و بهره‌گیری از مهارت‌های آنان در بسترهای نوین ارتباطی را برای فرهنگ‌سازی در حوزه مصرف بهینه انرژی و کاهش آسیب‌های اجتماعی مهم و اثرگذار دانست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها