بررسی چالش‌ها و راهکارهای ارتقای خدمات سلامت در نشست بازرس کل قضائی گلستان با هیئت‌رئیسه دانشگاه علوم پزشکی

به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان گلستان، عبدالله آقا علی خانی در این نشست که با حضور بازرس کل قضائی استان و هیئت همراه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاونین و افراد صاحب نظر برگزار شد، اهم چالش‌ها، مشکلات و نیازهای حوزه‌های مختلف دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی بازرسی کل استان گلستان، عبدالله آقا علی خانی در این نشست که با حضور بازرس کل قضائی استان و هیئت همراه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاونین و افراد صاحب نظر برگزار شد، اهم چالش‌ها، مشکلات و نیازهای حوزه‌های مختلف دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۵۵۶۸۵۶
نویسنده شبیر دائمی

در ابتدای نشست، مسئولان دانشگاه گزارشی از عملکرد، برنامه‌های در دست اجرا، پروژه‌های عمرانی، آموزشی، درمانی، بهداشتی و پژوهشی و همچنین مهم‌ترین چالش‌های پیش‌روی دانشگاه ارائه نمودند و راهکارهای پیشنهادی برای رفع موانع موجود را تشریح داشتند.رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با قدردانی از تعامل و همراهی بازرسی کل استان، بر نقش مؤثر نظارت هوشمند، قانون‌مدار و راهگشا در ارتقای کیفیت خدمات سلامت تأکید کرد و خواستار استمرار همکاری‌های مشترک در مسیر رفع مشکلات، تسریع در اجرای برنامه‌های توسعه‌ای و صیانت از حقوق مردم شد.بازرس کل قضائی استان گلستان نیز با تأکید بر رویکرد حمایتی و پیشگیرانه در کلیه دستگاه های اجرائی، اظهار داشت: هدف سازمان بازرسی کل کشور، اجرای صحیح قوانین و مقررات، پیشگیری از بروز مشکلات و حمایت از مدیران در مسیر خدمت‌رسانی مطلوب به مردم است. وی آمادگی این سازمان را برای همکاری و پیگیری مسائل مطرح‌شده در چارچوب قوانین اعلام داشتند.در پایان نشست، مقرر شد موضوع‌های مطرح‌شده پس از بررسی کارشناسی، با همکاری دو دستگاه پیگیری شده و راهکارهای عملی برای رفع چالش‌های موجود در دستور کار قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها