به گزارش جام جم آنلاین، این گفتوگوی تلفنی ظهر روز جمعه انجام شد و طرفین در آن درباره مهمترین تحولات جاری منطقه و آخرین وضعیت تلاشهای دیپلماتیک در مسیر کاهش تنشها و پیشبرد گفتوگوها تبادل نظر کردند.
وزیران خارجه ایران و فرانسه همچنین در خصوص برخی موضوعات دوجانبه و راههای توسعه همکاریها و تعاملات میان دو کشور گفتوگو و رایزنی کردند.
این تماس در شرایطی انجام شد که تحرکات دیپلماتیک منطقهای با میانجیگری برخی کشورها از جمله پاکستان در حال پیگیری است و رایزنیهای مستمری میان طرفهای مختلف برای بررسی تحولات جاری صورت میگیرد.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند