به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما؛ سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه در پیامی به مناسبت روز ملی خلیج فارس نوشت:امروز در ایران «روز ملی خلیج فارس» است؛ روزی که یادآور بیرون راندن پرتغالیها از تنگه هرمز به دست نیاکان ما، حدود ۴۰۰ سال پیش است.

وی ادامه داد: رئیسجمهور آمریکا از نام درست «خلیج فارس» استفاده میکند، نه اصطلاح جعلی پنتاگون! اما بهکار بردن هر نام دیگری به جای هرمز، بیتردید یک «اشتباه بسیار بد» است.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند