به گزارش جام جم آنلاین، شهاب طباطبایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
«خلاصه چندخطی نخستین دور از گفتگوهای سازنده و غیرمستقیم ایران و آمریکا:
فضای گفتگوها سازنده، مبتنی بر احترام متقابل بوده.
درباره رفع تحریم ها و موضوع هسته ای گفتگو شد.
طرفین توافق کردند گفتگوها در هفته آینده ادامه یابد.
در پایان مذاکرات، روسای هیاتهای ایرانی و آمریکایی برای چند دقیقه در حضور طرف عمانی با یکدیگر گفتگو کردند.»
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند