جام جم آنلاین - خوزستان، محسن حقنیا پیش از ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: ۶۳ مجتمع خدماتی رفاهی بینراهی این استان آماده خدمترسانی به مسافران نوروزی هستند.
وی با اشاره به نقش مجتمعها در تأمین رفاه مسافران و افزایش ایمنی سفرهای جادهای، تأکید کرد: امکانات لازم در این مجتمعها فراهم شده و نظارتهای لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران در ایام نوروز انجام خواهد شد.
معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خوزستان افزود: در محورهای مواصلاتی استان خوزستان، تعداد ۶۳ مجتمع خدماتی رفاهی فعال هستند که در ایام پیک سفر، بهویژه نوروز، آماده ارائه خدمات متنوعی ازجمله سوختگیری، استراحت، تغذیه و خدمات بهداشتی به مسافران خواهند بود.
وی همچنین از تشکیل کمیته ویژه نظارت این اداره کل و بازدیدهای پیش از آغاز سفرهای نوروزی از این مجتمعها خبر داد و گفت: در این بازدیدها، کیفیت خدمات، وضعیت بهداشت، امکانات رفاهی و سایر موارد مورد بررسی قرار گرفت تا اطمینان حاصل شود که این مراکز در شرایط استاندارد قرار دارند.
معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خوزستان در پایان از مسافران خواست که در صورت مشاهده هرگونه نقص یا کمبود در خدمات این مجتمعها، موارد را از طریق شماره تلفن گویای ۳۰۰۰۱۴۱ به منظور رسیدگی به شکایتهای مردمی سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای و تلفن ۳۰۰۰۷۰۷۰ سامانه پیامکی دریافت پیشنهادات و شکایت مسافران جادهای به این اداره کل گزارش دهند تا در سریعترین زمان ممکن رسیدگی شود.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
«جامجم» در گفتوگو با عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی به بررسی اثرات منفی حفر چاههای عمیق میپردازد
سخنگوی صنعت آب در گفتوگو با جامجم:
با سیدمرتضی کاظمیدینان، مدیر رادیوفرهنگ درباره زیر و بم این رادیو گفتوگو کردیم