به گزارش جامجمآنلاین از ایرنا،مهدی شهنوازی با گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در گلخانه و نهالستان شهرداری خاش گونههای مختلف گل و گیاه تولید و از روزهای قبل تاکنون نسبت به کاشت آنها اقدام صورت گرفته است.
وی افزود: حفظ اموال عمومی و نگهداری درختان وظیفه تمام مردم بوده در این راستا نیازمند مشارکت شهروندان هستیم.
شهردار خاش ادامه داد: کاشت درخت برای هر فرد صدقه جاریه بوده و تلاش برای حفظ و نگهداری آن نیز لازم و ضروری است و تمام شهروندان بایستی برای بالابردن شاخصهای سرانه فضای سبز شهری با شهرداری همکاری کنند.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند