کلاهبردار شیک پوش 8 خودروی لوکس را به این صورت فروخت

راز فروش بنز و BMW با نصف قیمت در تهران

توافق دوستهای قدیمی برای سرقت خودروهای لوکس

مردی که به همراه 2 برادر سارق اقدام به سرقت خودروهای مدل بالا و کیف قاپی از شهروندان کرجی می کرد، دستگیر شد و به 6 فقره سرقت و کیف قاپی اعتراف کرد.
کد خبر: ۱۴۸۸۱۴

یک ماه قبل مردی به شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی کرج مراجعه کرد و از سرقت خودروی خود خبر داد.
شاکی در تشریح ماجرا به بازپرس صمدی گفت: نیم ساعت قبل خودرویم را در مقابل منزل ، پارک کردم تا پس از رفتن میهمان هایم ، آن را به داخل پارکینگ آپارتمان انتقال دهم اما متوجه به سرقت رفتن آن شدم . به دنبال این شکایت ، ماموران پلیس آگاهی استان تهران ، تحقیقات خود را برای یافتن سارق و کشف خودروی مسروقه آغاز کردند تا این که چند روز بعد خودروی مسروقه را در حالی در یکی از خیابان های کرج پیدا کردند که وسایل داخل آن به سرقت رفته بود.

رها شدن خودروهای مسروقه در محله های کرج

جستجوهای پلیسی ادامه داشت تا این که ماموران موفق به کشف چند خودروی مسروقه دیگر در محله های مختلف کرج شدند که وسایل داخل آن به سرقت رفته بود. با مشخص شدن هویت مالکان خودروهای مسروقه ، تحقیقات از آنها آغاز شد تا این که یکی از آنها بیان کرد، هنگام سرقت خودرویش سارق را دیده و به تعقیب وی پرداخته ، اما موفق به دستگیری اش نشده است.
با اطلاعاتی که این مرد در اختیار ماموران قرار داد، هفته پیش مرد سارق در گوهردشت کرج شناسایی و دستگیر شد و روز گذشته برای ادامه تحقیقات به شعبه دوم بازپرسی دادسرای امور جنایی کرج انتقال یافت.

اعتراف به سرقت با دوستان قدیمی

وی در اظهاراتش به بازپرس صمدی گفت: یک ماه قبل ، 2 برادر به نامهای بهروز و بهزاد را که از همسایه های قبلی مان بودند در خیابان دیدم و آنها از من خواستند تا در سرقت خودرو با آنها همکاری کنم و من هم قبول کردم. در این مدت در محله های 45 متری گلشهر، سه راه گوهردشت ، مهرویلا و بلوار انقلاب پرسه می زدیم و خودروهای مدل بالا را می دزدیم و پس از سرقت وسایل داخلشان ، خودروها را در محله های دیگر رها می کردیم.
وی در ادامه افزود: گاهی هم با خودرویی که در اختیار داشتیم ؛ مشتریان بانکها و مراکز تجاری را تعقیب و اقدام به کیف قاپی می کردیم که من در 4 فقره سرقت خودرو و 2 فقره کیف قاپی با آنها همکاری داشتم.
بنابراین گزارش ، متهم با قرار قانونی بازداشت و تحقیقات تکمیلی از وی برای فاش شدن دیگر جرایم او و دستگیری 2 همدست فراری اش ادامه دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها