سرخوردگی صهیونیست‌ها از حمله به ایران

رژیم صهیونیستی بامداد دیروز برای جبران شکست‌های گذشته، اقدام به حمله علیه جمهوری اسلامی ایران کرد،اما این حمله نتیجه معکوس داد و علاوه بر این‌که به فهرست شکست‌های رژیم‌صهیونیستی افزود باعث سرخوردگی صهیونیست‌ها و تشدید اختلافات داخلی شد.
رژیم صهیونیستی بامداد دیروز برای جبران شکست‌های گذشته، اقدام به حمله علیه جمهوری اسلامی ایران کرد،اما این حمله نتیجه معکوس داد و علاوه بر این‌که به فهرست شکست‌های رژیم‌صهیونیستی افزود باعث سرخوردگی صهیونیست‌ها و تشدید اختلافات داخلی شد.
کد خبر: ۱۴۷۸۹۶۰
 
درهمین زمینه برخی مقامات صهیونیستی به‌شدت از نحوه انجام این حمله انتقاد کردند و آن را نقطه‌ضعف دیگری در کارنامه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی دانستند. 
تالی گوتلیب،عضو پارلمان رژیم‌صهیونیستی(کنست)درهمین زمینه تصریح کرد که عدم حمله اسرائیل به تأسیسات هسته‌ای ایران مایه تاسف نسل‌های بی‌شماری خواهد بود. 
وی با بیان این‌که عدم حمله به ذخایر نفتی ایران یک اشتباه فاحش است، گفت: ایران با شلیک موشک‌ها به تمام مناطق اراضی اشغالی، باعث فلج‌شدن اسرائیل شد و ما فرصتی را که برای تضعیف شانس ایران در تبدیل‌شدن به قدرت هسته‌ای داشتیم برای سال‌ها از دست دادیم. 
وی با اشاره به این‌که حمله به تأسیسات نظامی معادله توازن وحشت در خاورمیانه را تغییر نمی‌دهد، گفت: این حمله که تنها گواه بر توانایی ماست، می‌بایست به تعویق می‌افتاد. 
این عضو پارلمان رژیم‌صهیونیستی تصریح کرد: نگویید که ما با یک حمله مجموعه موشک‌های بالستیک ایران را کاملا منهدم کردیم. متأسفانه این به منزله تسلیم‌شدن در مقابل دولت بایدن است که یک لحظه هم به منافع اسرائیل فکر نمی‌کند. 
   
اسرائیل به اقدام نمایشی بسنده کرد
اویگدور لیبرمن، وزیر جنگ پیشین رژیم‌صهیونیستی هم از سطح حمله اسرائیل به ایران ابراز نارضایتی کرد. 
وی با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس ضمن تعریف از توانایی ارتش رژیم صهیونیستی، از عدم تحمیل خسارات جدی در حمله این رژیم به ایران انتقاد کرد.  لیبرمن در این باره گفت: ما نمی‌توانیم این واقعیت سخت و حقیقت را نادیده بگیریم که ایرانی‌ها در اینجا متوقف نخواهند شد.
وزیر جنگ سابق اسرائیل با ادعای تلاش ایران برای ساخت سلاح هسته‌ای افزود که ایران به حمایت از گروه‌های مقاومت ادامه خواهد داد.  لیبرمن در اعتراض به سطح حمله به ایران اظهار داشت: متأسفانه به نظر می‌رسد که به جای تحمیل هزینه واقعی، دولت اسرائیل بار دیگر به اقدام نمایشی و عوام‌فریبی کفایت کرد. اکنون زمان آن رسیده که به‌گونه‌ای رفتار کنیم که قدرت ما را نشان دهد، نه فقط درباره آن حرف بزنیم.
   
لاپید هم سرخورده است
یائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون رژیم‌صهیونیستی گفت: تصمیم عدم حمله به مواضع استراتژیک و اقتصادی ایران اشتباه بود. وی ادعا کرد: ما می‌توانستیم و حتی لازم بود بهای سنگینی را بر ایران به خاطر حملاتش به اسرائیل تحمیل‌می‌کردیم.
با وجود سرخوردگی صهیونیست‌ها و محکومیت حمله اسرائیل به ایران از سوی بسیاری از کشورها، شماری از قانون‌گذاران و رهبران جمهوریخواه آمریکایی از حملات رژیم‌صهیونیستی به خاک ایران شدیدا حمایت کردند. مایک پنس، معاون سابق دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در این رابطه با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: آمریکا در کنار اسرائیل ایستاده است.  سناتور تیم کات از ایالت کارولینای جنوبی نیز بر موضع مایک پنس در مورد اسرائیل تاکید کرده و این رژیم را متحد بزرگ آمریکا خطاب کرد. وی در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: آمریکا شانه به شانه‌ متحد بزرگ خود، اسرائیل در برهه‌های حساس و خطرناک می‌ایستد. 
سناتور جیمز لنکفورد، سناتور جمهوریخواه ایالت اوکلاهما نیز با انتشار پست دیگری در حمایت از رژیم‌صهیونیستی نوشت: آمریکا در کنار اسرائیل می‌ایستد.  سایر قانون‌گذاران جمهوریخواه آمریکایی نیز با به اشتراک گذاشتن پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی خود از اقدام رژیم اسرائیل در رابطه با حمله به مواضعی در ایران ابراز حمایت‌کردند. 
تیم ویلان، نماینده سابق مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت ماساچوست نیز در توییتی ضمن ابراز حمایت از رژیم‌صهیونیستی مدعی شد که خدا حافظ ارتش و نیروی هوایی اسرائیل باشد. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها