ببینید ا پیام حمله پهپادی امروز حزب‌الله به محل اقامت نتانیاهو

حسن نافعه،استاد علوم سیاسی در دانشگاه قاهره گفت، مقاومت لبنان همچنان استوار است و غافلگیری‌هایی برای رژیم اشغالگر دارد. او با اشاره به عبور پهپاد حزب‌الله از سامانه‌های پدافند هوایی اسرائیل و رسیدنش به اهداف حساسی مانند منزل نخست‌وزیر این رژیم، نشان‌دهنده توانمندی این حزب در مقابله با هرگونه تعدی است.
کد خبر: ۱۴۷۷۸۶۴
تعداد بازدید : 0

به‌گزارش جام‌جم‌آنلاین ازالعالم،حسن نافعه تصریح کرد: مقاومت اسلامی لبنان همچنان مستحکم و قدرتمند است و غافلگیری‌های بی‌سابقه‌ای برای دشمن صهیونیست دارد.

او به قدرت حزب‌الله در عبور از سامانه‌های پدافند هوایی اسرائیل و اصابت به اهداف استراتژیک و بزرگ اشاره کرد و افزود: رسیدن پهپاد حزب‌الله تا منزل بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر میزان قدرت و توانمندی این حزب را نشان می‌دهد که یک موقعیت حساس را به راحتی هدف قرار داده است.

این تحلیلگر مصری گفت: صرف‌نظر از اینکه در لحظه اصابت پهپاد مقاومت لبنان، نتانیاهو در منزلش بود یا خیر، این پهپاد توانسته با عبور از سامانه‌ها به هدف حساس خود برسد و خساراتی به آن وارد کند.

او گفت: پیام حمله پهپادی امروز حزب‌الله به محل اقامت نخست‌وزیر رژیم اسرائیل این است که مقاومت قدرتمند است و به مسیر خود تا آزادی سرزمین ادامه خواهد داد و نتانیاهو باید این پیام را به خوبی متوجه شده باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها