در راستای مدیریت بحران آب آذربایجان شرقی؛

پالایش نفت تبریز و پتروشیمی تبریز تفاهم نامه همکاری امضا کردند

در مراسمی که با حضور مهندس هاشمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره گروه گسترش نفت و گاز پارسیان و دکتر امیری رییس هیئت مدیره این شرکت برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری بین دو شرکت پالایش نفت تبریز و شرکت پتروشیمی تبریز به امضا رسید.
کد خبر: ۱۴۷۷۵۸۵
نویسنده بهروز فروغی

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: هدف از این تفاهم‌نامه، هم‌‎افزایی درون سازمانی در گروه گسترش نفت و گاز پارسیان و تعامل بیشتر بین دو شرکت به منظور بهره‌برداری از توانایی‌های موجود و ارتقاء سطح همکاری‌ها است که مورد تأکید مهندس هاشمی در جریان بازدید اخیر از این شرکت‌ها بود.

بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه، مقرر گردید؛

شرکت پالایش نفت تبریز نسبت به تامین خوراک های متنوع مورد نیاز شرکت پتروشیمی تبریز در حد مقدورات اقدام نماید و از سویی دیگر هر دو شرکت متعهد گردیدند؛ نسبت به اجرای مشترک پروژه تصفیه پساب شهری با ظرفیت ۱۵ میلیون مترمکعب در سال( که در فاز اول از ۷/۵ میلیون مترمکعب آن بهره برداری بعمل خواهد آمد) اقدام نمایند.

شایان ذکر است؛ این پروژه در محل پتروشیمی تبریز و با سرمایه گذاری برابر، حفظ مالکیت طرفین با نسبت مساوی و بهره مندی برابر از آب تصفیه شده واحد مذکور(با کیفیت آب خام) اجرا خواهد گردید.

مهندس غلامرضا باقری دیزج، مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت تبریز با تأکید بر همکاری‌های درون‌گروهی، گفت: با عنایت به عملکرد این دو شرکت، همکاری‌های مشترک می‌تواند باعث ایجاد زنجیره ارزش قوی در منطقه شود.

دکتر سید نوراله میر اشرفی، مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پتروشیمی تبریز نیز در این مراسم با اشاره به عقد این تفاهم نامه، اظهار داشت: این مسئله نقطه عطفی در تاریخ همکاری دو شرکت است و امیدواریم با اجرای کامل مفاد آن، سطح همکاری‌ها و توسعه پایدار در منطقه افزایش یابد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها